ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Injustice: Gods Among Us 2 معرفی شد؛ خبری از نسخه پی سی نیست [تماشا کنید]

سال 2013 بود که سرانجام شخصیت های دنیای DC توانستند به لطف ادبون و تیمش صاحب اثر مبارزه ای آبرومندی شوند. همان طور که می دانید، چند روز پیش شایعاتی به دست رسید که نشان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

سال 2013 بود که سرانجام شخصیت های دنیای DC توانستند به لطف ادبون و تیمش صاحب اثر مبارزه ای آبرومندی شوند. همان طور که می دانید، چند روز پیش شایعاتی به دست رسید که نشان می داد قسمت دوم این بازی در دست ساخت است. اکنون کمپانی وارنر بروز، ناشر بازی، با انتشار تریلری رسما از Injustice: Gods Among Us 2 پرده برداشت.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، بازی بار دیگر توسط استودیو  NetherRealm، سازنده مورتال کمبت، ساخته شده و دارای ابرقهرمانان و شخصیت های منفی بسیار زیادی از دنیای DC هست. اد بون، ریاست NetherRealm، در بیانیه ای ادعا کرده که Injustice 2 می تواند با المان های جدید خود مانند شخصی سازی کاراکترها تغییراتی در سبک فایتینگ ایجاد کند.

او در این رابطه گفت: «Injustice 2 آمده تا تجربه عنوان قبلی را گسترش دهد. برای اولین بار، بازیکن ها می توانند پوشش و نحوه مبارزه شخصیت ها را با استفاده از تجهیزاتی که در طول بازی به دست می آورند، تغییر دهند.»

Injustice: Gods Among Us 2 ادامه دهنده داستان عنوان قبل است. در قسمت اول دیدیم جوکر یک بمب هسته ای در متروپلیس کار گذاشت و سوپرمن هم مسموم کرد؛ مسمویتی که باعث شد این ابرقهرمان Lois Lane و پسرش را بکشد. پس از این اتفاق سوپرمن اعتماد تصمیم می گیرد دیکتاتوری خود را راه بیندازد. در همین راستا شاهد تقابل میان گروه بتمن و سوپرمن هستیم.

داستان قسمت دوم پیرامون تلاش بتمن و هم پیمانانش در بازگشت زمین به حالت قبلی باز می گردد. در این بین او باید با کسانی که خواهان احیای رژیم سوپرمن بوده دست پنجه نرم کرده و مراقب تهدید جدیدی هم که به وجود آمده باشد. بتمن، سوپرمن، آکوامن، سوپرگیرل، گوریلا گراد و اتراسیدس از جمله شخصیت هایی هستند که تاکنون تایید شده اند.

Injustice: Gods Among Us 2 در سال 2017 برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر می شود. نکته جالب نبود نام پی سی میان پلتفرم های بازی است. به نظر می رسد وارنر بروز پس از پورت افتضاح بتمن برای پی سی و عدم انتشار نسخه کامل مورتال کمبت 10 در این پلتفرم، بار دیگر علاقه زیاد خود به بازار رایانه های شخصی را نشان داد! برای اطلاعات بیشتر، قسمت قبلی Injustice برای پی سی انتشار یافته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    OMG ?

  • سهیل
    سهیل | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    داداش گلم دقیقاً برعکس گفتی قدرت گرافیکی ps4 از xbox بیشتره????،احساس میکنم خودتم اینو میدونی و از قصد واسه خندوندن ما این حرفو زدی???

  • FIRST GAMER
    FIRST GAMER | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    سازندگان مورتال کمبت واقعا تو کارشکن خبره اند اینجاستس 1 واقعا خوب بود و دنیای DCرو به شکل بازی در کنسول ها نمایش داد قابلیت ها و جزعیات کاراکتر ها به خوبی توجه شده بودن امید وارم چیز بسیار بهتری در 2017 ببینیم

مطالب پیشنهادی