ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویرسازی از آیفون 7 و 7 «پرو» برپایه شایعات منتشر شده قبلی

وقتی مینگ چی کو تحلیلگر شرکت KGI Securities اعلام کرد که آیفون 7 همراه با برخی مشخصات و قابلیت های فوق العاده ارائه خواهد شد، مشخص گردید تصوراتی که پیشتر در ذهن خیلی ها شکل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

وقتی مینگ چی کو تحلیلگر شرکت KGI Securities اعلام کرد که آیفون 7 همراه با برخی مشخصات و قابلیت های فوق العاده ارائه خواهد شد، مشخص گردید تصوراتی که پیشتر در ذهن خیلی ها شکل گرفته حقیقت دارند: یعنی اپل در نظر دارد عمده تمرکزش را روی آیفون سال 2017 قرار دهد زیرا این دستگاه در سال آتی دهمین سالگرد عرضه اش را جشن خواهد گرفت.

البته اضافه نماییم تغییراتی که قرار است در این دستگاه اعمال شوند انقلابی نخواهند بود، اما انتظار می رود به لطف اصلاحاتی نظیر حذف جک هدفون، از ضخامت کلی بدنه کاسته شود. به علاوه، پیش بینی شده که آیفون جدید باتری قدرتمندتری را در دل خود جای داده باشد و تغییرات دیگری نیز در آن اعمال شود.

همچنین افزوده شدن دوربین ثانویه به پنل پشتی آیفون 7 و 7 پلاس قطعا به قابلیت های این قطعه که در زمره پرکاربرد ترین امکانات آیفون قرار دارد، اضافه می کند.

مارتین هاجیک طراح گرافیکی است که براساس همین شایعات مدل هایی مفهومی از آیفون جدید را ارائه نموده (که یکی از آنها نمایشگری لبه به لبه دارد و پیشتر در خبرها در باره آن گفته شده). این فرد در واقع با استفاده از طرح های شماتیک لو رفته و خصوصیاتی که در قالب شایعه برای آیفون های معرفی نشده مطرح می گردد، مدل هایی سه بعدی از این گجت می سازد و به همین خاطر شهرت زیادی دارد.

حالا این هنرمند مدل های تازه ای را برای آیفون 7 ترسیم کرده و در کنار آن طرح هایی را هم برای یک مدل دیگر به نام آیفون 7 پرو و البته چند قاب ارائه نموده که در ادامه توجه شما را به آنها جلب می کنیم.

Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek (1) Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek (2) Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek (3) Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek (4) Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek (5) Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek (6) Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek (7) Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek (8) Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek (9) Mockups-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Pro-by-Martin-Hajek

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • t ram
    t ram | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    یه زمان بود همه دوربین های سامسونگ و مسخره میکردن که با این که خیلی قویه اما از قاب گوشی زده بیرون(از حدقه بیرون زده) الان چی ؟
    یه زمان دیگه ای هم بود یه شرکت هایی ! میگفتن سری فبلت سامسونگ به چه دردی میخوره و گوشی بزرگتر از 4 اینچ گوشی نیست و از این حرفا الان چی؟
    همین چند وقت پیش بود میگفتن ادج چه کاربردی داره ومسخره اس و... الان چی صفحه نمایش لب به لب ؟
    و....?

  • شاهین
    شاهین | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    این که کپیه سامسونگ اس هفته متقلد

    • Ghost
      Ghost | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

      ?

    • باقر
      باقر | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

      نابود شدم...

مطالب پیشنهادی