ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت Nubia Z11 Max رسماً معرفی شد

Nubia، یکی از زیر مجموعه های شرکت ZTE امروز از فبلت جدید خود به نام Z11 Max طی مراسمی در پکن پرده برداشت. این تلفن هوشمند با نمایشگری ۶ اینچی همراه گشته که از موبایل های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

Nubia، یکی از زیر مجموعه های شرکت ZTE امروز از فبلت جدید خود به نام Z11 Max طی مراسمی در پکن پرده برداشت. این تلفن هوشمند با نمایشگری ۶ اینچی همراه گشته که از موبایل های مرسوم کنونی، اندکی بزرگ تر است.

نمایشگر ۶ اینچی محصول مورد بحث به شیشه 2.5D و رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز شده. پنل آن نیز از نوع Super AMOLED انتخاب گشته و با گوریلا گلس ۳ محافظت می شود.

ZTE-Z11-Max-Press-KK-3-w800

Z11 Max از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده می کند و با چهار گیگابایت رم همراه گشته. در این بین کاربر می تواند کارت حافظه را نیز به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دستگاه مورد اشاره، اضافه کند.

دوربین اصلی Z11 Max به سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده که داری فوکوس خودکاری فازی است. گشودگی دهانه لنز آن نیز به f/2.0 می رسد. در این بین دوربین سلفی دستگاه سنسوری ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 دارد.

ZTE-Z11-Max-Press-KK-2-w800

در این فبلت میان رده می توان یک اسکنر اثر انگشت را نیز یافت که از مزایای آن به شمار می رود. Z11 Max همچنین به یک باتری حجیم و ۴۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده که به لطف چیپست اسنپدراگون ۶۵۲، از نسخه سوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نیز بهره می گیرد.

جالب اینجاست که ZTE دو نمونه از این فبلت را به فروش می رساند. برای مثال، نسخه ساده و استاندارد آن ۱۹۹۹ یوان معادل ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده در حالی که نسخه دیگری هم وجود دارد که می توان امضای «کریستیانو رونالدو» را بر آن یافت. این نسخه که از نظر سخت افزاری تفاوتی با نمونه استاندارد ندارد، با قیمت ۲۷۹۹ یوان برابر با ۴۲۵ دلار فروخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    خوشکله

مطالب پیشنهادی