ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Dream League Soccer 2016؛ جشن هنر فوتبال

فکر کنیم اگر با ماشین زمان به صد سال گذشته برگردیم و پیرامون موفقیت فوتبال از مردم سوالاتی بپرسیم، هیچ کس تصور نکند که دویدن به دنبال یک توپ به چنین محبوبیتی برسد. اکنون این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

فکر کنیم اگر با ماشین زمان به صد سال گذشته برگردیم و پیرامون موفقیت فوتبال از مردم سوالاتی بپرسیم، هیچ کس تصور نکند که دویدن به دنبال یک توپ به چنین محبوبیتی برسد. اکنون این ورزش نه تنها در برنامه سرگرمی انسان ها جایگاه ویژه ای دارد، بلکه تبدیل به یکی از قطب های اقتصادی کشورها هم شده است. و چند روز دیگر این شور و هیجان فوتبالی بین مردم سر به فلک می کشد.

چون پس از شروع رقابت های کوپا آمریکا، نوبت به یورو 2016 رسیده تا با شعار «جشن هنر فوتبال» کار خود را آغاز نماید. طبیعتا با بالا گرفتن این تب و تاب، تمایلات به داشتن تجربه ای مجازی یا واقعی از این ورزش هم افزایش پیدا می کند. اگر از این دسته افراد هستید، توصیه می کنیم با ما و معرفی Dream League 2016 همراه باشید تا با یکی از بهترین عناوین فوتبالی روی اسمارت فون ها آشنا شوید.

در Dream League 2016 خبری از انتخاب تیم یا مدهای گوناگون نیست. شروع بازی هم بدین صورت است که تیمی از بازیکن های ضعیف به دست شما سپرده شده و باید در لیگی که هستید بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید. این المان بازی ما را یاد Pro Evolution Soccer های قدیمی انداخت که در بخش لیگ، می توانستید تیم ضعیفی که بازی به شما می داد را قدرتمند کنید.

Dream-Leauge-2016-mobile-game

به واسطه رابط کاربری خوب بازی، تنها پس از چند ثانیه می توانید با منو انس گرفته و بخش هایی که می خواهید را پیدا کنید. بدون شک یکی از محبوب ترین قسمت های عناوین فوتبال، بخش خرید و فروش بازیکن است. Dream League 2016 سعی کرده با ساده سازی این قسمت کار را برای کاربران بسیار آسان تر نماید. برای خرید بازیکن، تنها کافی است با سکه هایی که به دست می آورید روی کارت ها آن کلیک کنید و دیگر خبری از عقد قرار داد، تمایل فوتبالیست برای حضور و نمونه هایی مشابه که در فوتبال های کنسولی میبینیم، نیست.

البته تنها مزیت استفاده از ارز درون بازی به خرید بازیکن محدود نمی شود. در بازی بخشی برای شخصی سازی ورزشگاه وجود داشته و بازیکن می تواند بسته به سلیقه خود آن را ارتقا دهد. طبیعتا ورزشگاه بزرگتر باعث می شود تا تماشاگران بیشتری به تماشای مسابقه آمده و در پی آن، پس از هر مسابقه سکه بیشتری دریافت کنید. سومین کاربرد ارز درون بازی به بخش Player Development باز می گردد.

در این قسمت بازیکن می تواند قدرت فوتبالیست های خود را به دلخواه افزایش دهد. خوشبختانه انتخاب های گسترده ای برای افزایش توان فوتبالیست وجود داشته و همین المان، خود شروعی برای اعمال استراتژی ها درون میدان مسابقه به حساب می آید. همچنین باید بگوییم در این بخش محدودیت هایی خواهید داشت. بنابراین سعی کنید به بهترین شکل ممکن فوتبالیست های خود را ارتقا دهید.

از گشت و گذار در منوی بازی که فاصله بگیریم، نوبت به حضور در میدان مسابقه می رسد. مطمئنا اولین سوالی که با به دست گرفتن کنترل بازی به ذهن می رسد، چگونگی بهینه بودن آن برای صفحات لمسی است. شاید در ابتدا کمی اذیت شوید، اما پس از مدتی به خوبی می توانید با این بخش انس بگیرید. از طرفی تعداد کم دکمه ها و قابلیت تغییراتی در کنترل، باعث می شوند تا کار برای هدایت بازیکن ها ساده تر گردد.

Dream-Leauge-2016

در چند مسابقه ای که انجام دادیم، بخش صداگذاری بازی را مناسب دیدیم. با وجود این که ترانه های منو بسیار دلنشین بوده و حرکت توپ، بازیکن ها یا صدای تماشاگران هم به خوبی شبیه سازی شده اند، اما کمبود تنوع کافی در کلمات گزارشگر امکان دارد کمی اذیت تان نماید. فکر کنیم به همین دلیل است که سکوت او در طول بازی بیش از حد معمول به نظر می رسد.

از دیدگاه گرافیک یا هوش مصنوعی هم شاید بهترین لقبی که بتوان به آن ها داد همین واژه «خوب» باشد. متاسفانه هوش مصنوعی بازیکن های حریف در بعضی مواقع عجیب عمل کرده و داور هم خیلی کم پیش می آید که کارت قرمز بدهد. در بخش گرافیک انیمیشن ها، طراحی چهره و تکسچرها کاملا قابل قبول بوده و برای یک عنوان اسمارت فونی بسیار مناسب هست.

با تمام این مشکلات، شاید نکته ای که بیش از همه می تواند بازیکن ها را آزار دهد نبود قابلیت بازی دو نفره با بلوتوث باشد. البته همچنان می توانید در قسمت آنلاین توانایی های خود را به رخ دیگر بازیکن ها بکشید. برای سخن پایانی باید بگوییم Dream League 2016 سعی کرده با پوشش ضعف قسمت های قبلی خود، تجربه لذت بخش فوتبال را این بار در قالب تلفن های هوشمند به بازیکن ها هدیه دهد، که در این کار هم موفق عمل کرده. بنابراین توصیه می کنیم در این روزها بازی را از دست ندهید.

Dream League Soccer 2016

Dream League Soccer 2016

سازنده: First Touch قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 210 / 191 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

    بهترین بازی فوتبال

  • shaBGard
    shaBGard | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    تقریبا 3 ماه گذشته از انتشار این بازی! این چه وقت معرفی کردنه..

مطالب پیشنهادی