ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پردازنده Xeon E7 v4 اینتل برای مصارف سازمانی معرفی شد

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم برپایه حجم بالای داده ها استوار است. در واقع می توان اینطور گفت که دوران کنونی عصر داده های عظیم است. با در نظر داشتن همین حقیقت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم برپایه حجم بالای داده ها استوار است. در واقع می توان اینطور گفت که دوران کنونی عصر داده های عظیم است. با در نظر داشتن همین حقیقت نیز اینتل چندی پیش از خانواده پردازنده های E7 v4 زنون خود پرده برداشت.

طبق ادعای این شرکت، پردازنده های جدید، بیشترین ظرفیت حافظه بابت هر سوکت را در دنیا دارند (3 ترابایت) و بهتر از هر محصول دیگری می توانند تحلیل های آنی و در لحظه را انجام دهند.

اینتل همچنین اعلام نموده که این خانواده از محصولات، به لحاظ امنیتی هم سرآمد هستند و عملکرد هر هسته آنها در حوزه رمزگذاری تا هفتاد درصد بهتر از نسخه های قبلی است و در واقع با استفاده از این قطعات سیلیکونی، داده ها بدون آنکه بر میزان مصرف انرژی اضافه گردد، می توانند رمزگذاری را سریع تر انجام دهند.

پردازنده های جدید تا 24 هسته را در خود جای داده اند که با در نظر داشتن ده هسته به خدمت گرفته شده در خانواده اکستریم ادیشن که در کامپیوتکس معرفی گردید، رقم قابل توجهی محسوب می شود.

البته اشاره نماییم که افراد معمولی شاید هیچگاه با این پردازنده ها سر و کار پیدا نکنند، اما شرکت های بزرگ قطعا روزی به آنها روی می آورند و دور نیست وقتی که داده های مورد استفاده مان به داخل این تراشه ها سرازیر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    با چ سوکتی عرضه میشه و آیا چیپ Z170 روش عمل میکنه یا C232

مطالب پیشنهادی