ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام احتمالاً قصد رونمایی از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۱ را دارد

مدت هاست که گفته می شود کوالکوام، قرار است نسخه ای بهینه شده از چیپست مجتمع اسنپدارگون ۸۲۰ را ارائه نماید که از قدرت و توان پردازشی بالاتری برخوردار است. تا کنون تصور می شد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

مدت هاست که گفته می شود کوالکوام، قرار است نسخه ای بهینه شده از چیپست مجتمع اسنپدارگون ۸۲۰ را ارائه نماید که از قدرت و توان پردازشی بالاتری برخوردار است. تا کنون تصور می شد که نام این چیپست، اسنپدراگون ۸۲۳ باشد ولی اکنون شواهدی به دست آمده که خبر از حضور یک چیپست دیگر به نام اسنپدراگون ۸۲۱ در آینده ای نزدیک خواهد داد.

اینطور که پیداست، ایسوس تصمیم دارد نسخه ای از تلفن هوشمند «Zenfone 3 Deluxe» را با چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ ارائه دهد؛ سیستم-بر-چیپی که هنوز به شکل رسمی از سوی سازنده اش، کوالکام، معرفی نشده است.

821-1

در بین کاتالوگ های ایسوس، تصویری دیده می شود که مشخصات سخت افزاری Zenfone 3 Deluxe در آن ذکر شده. گویا این تلفن هوشمند پرچمدار دو نسخه خواهد داشت. ایسوس در کامپیوتکس خبر داده بود که Zenfone 3 Deluxe از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می گیرد اما حالا به نظر می رسد که این موبایل، نسخه ای دیگر هم خواهد داشت که با اسنپدراگون ۸۲۱ ارائه خواهد گشت.

طبیعتاً مشخص نیست که کوالکام چه برنامه هایی دارد. از یک سو احتمال دارد که اسنپدراگون ۸۲۱، در واقع همان ۸۲۳ باشد که پیش از این بارها در موردش شنیده ایم، و از طرف دیگر هم این احتمال وجود دارد که کوالکام هر دو چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ و ۸۲۳ را در دست عرضه داشته باشد.

به هر صورت، می توان با توجه به مشخصاتی که از اسنپدراگون ۸۲۱ در تصاویر ذکر شده، دید که این چیپست از نظر تعداد ساختار کلی و معماری پردازشی تفاوتی با اسنپدراگون ۸۲۰ ندارد و صرفاً کلاک پردازشی آن اندکی بالاتر رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • تقی زاده
    تقی زاده | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    کاش گوگل تو نکسوس بعدی از این ۸۲۳ استفاده کنه منتظرم بیاد تا بگیرم

مطالب پیشنهادی