ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Sprightly مایکروسافت برای پلتفرم iOS منتشر شد

مایکروسافت با انتشار اپلیکیشن جدیدش Sprightly برای iOS، قصد کرده تا اپلیکیشن Adobe Spark Post و استارت آپ هایی همچون Canva را به رقابت دعوت کند. درست مثل دیگر رقبا، Sprightly هم اپلیکیشنی برای کسب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

مایکروسافت با انتشار اپلیکیشن جدیدش Sprightly برای iOS، قصد کرده تا اپلیکیشن Adobe Spark Post و استارت آپ هایی همچون Canva را به رقابت دعوت کند. درست مثل دیگر رقبا، Sprightly هم اپلیکیشنی برای کسب و کارهای نوپاست تا با استفاده از آن بتوانند به راحتی  به طراحی تراکت، کوپن، کاتالوگ، فهرست قیمت، کارت پستال های الکترونیکی و ... پرداخته و به سرعت آنها را با دیگران به اشتراک گذارند.

Sprightly که یکی دیگر از اپلیکیشن های پروژه گاراژ مایکروسافت محسوب می شود، اوایل امسال برای پلتفرم اندروید منتشر شد. اما پس از چند ماه بالاخره نوبت به کاربران آیفون و آیپد رسید تا به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. گفتنی است که نسخه iOS الگوهای پیش فرض و رنگ های بیشتری را نسبت به نسخه اندرویدی در بر می گیرد.

sprightly-ios_2

کار با اپلیکیشن بسیار آسان است. کافیست عکسی با دوربین گرفته یا موردی را از گالری در اپ بارگذاری کنید. حالا می توانید از میان صدها الگو برای ساخت تراکت و کوپن و کاتالوگ یکی را برگزیده و سپس به شخصی سازی آن بپردازید. در انتها می توانید خروجی کار را مستقیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، یا اینکه آن را ایمیل کرده و حتی به صورت یک فایل PDF آماده پرینت تحویل بگیرید.

بر خلاف اپلیکیشن های ادوبی و Canva، مایکروسافت با Sprightly کسب و کارهای کوچک را هدف گرفته، به همین خاطر است که در آن ابزاری برای ساخت کلاژ، فهرست های قیمت، کوپن، کاتالوگ و به طور کلی ابزار تبلیغاتی مناسب شرکت های نوپا و کوچک را مشاهده می کنید. مضاف بر این Sprightly فقط مخصوص افرادی طراحی شده که از گجت های قابل حمل خود به عنوان اصلی ترین وسیله کارشان استفاده می کنند.

Sprightly رایگان است و می توانید همین حالا آن را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی