ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برنامه کامل کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 امسال لو رفت

یکی از اتفاقات تازه نمایشگاه E3 پارسال به کنفرانس Bethesda Softworks اختصاص داشت. با وجود این که آن ها اولین حضورشان در یک رویداد اختصاصی را تجربه می کردند، اما توانستند با نمایش های زیبای آثار ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

یکی از اتفاقات تازه نمایشگاه E3 پارسال به کنفرانس Bethesda Softworks اختصاص داشت. با وجود این که آن ها اولین حضورشان در یک رویداد اختصاصی را تجربه می کردند، اما توانستند با نمایش های زیبای آثار خود توجهات زیادی را جلب کنند. همان طور که می دانید، این شرکت قصد دارد تا در نمایشگاه امسال هم دوباره با برگزار کنفرانسی بازیکن ها را شیفته خود نماید. ولی سوال اینجاست که آن ها چه چیزهایی در چنته دارند؟

شاید اگر این پرسش را هفته پیش بیان می کردید، کم تر کسی می توانست به آن پاسخ دهد. اما طی چند روز گذشته کم کم سورپرایزهای نمایشگاه E3 لو رفتند که برنامه کامل کنفرانس بتسدا هم یکی از آن ها هست. بر اساس منبع این خبر که وب سایت معتبر Eurogamer است، خالق الدر اسکرول امسال چهار عنوان جدید در رویداد اختصاصی خود معرفی می کند.

بدون شک اگر تمامی عناوین زیر در کنفرانس بتسدا معرفی شوند، با یکی از بهترین رویدادهای تاریخ صنعت گیمینگ طرف خواهیم بود. البته این نکته را بگوییم در این کنفرانس آثار دیگری مانند دیس آنرد 2 هم حضور دارند. توصیه می کنیم برای آگاهی از آن ها مقاله در راه E3؛ چه انتظاراتی از بتسدا داریم؟ را بخوانید. کنفرانس بتسدا در تاریخ 24 خرداد، ساعت 6.30 صبح برگزار می شود.

Skyrim

Skyrim

شایعه بازسازی عنوان اسکایریم از سال پیش روی زبان ها افتاد. گزارشات نشان می دادند بتسدا تصمیم دارد تا این بار دارندگان نسل هشتم را به ماجراجویی با اژدها زاده بفرستد. اکنون شینوبی، اینسایدر معروف صنعت گیمینگ، اطلاعات بیشتری پیرامون این قضیه داده است. بر اساس گفته او، بازیسازی آخرین قسمت از فرنچایز محبوب الدر اسکرول را در کنفرانس امسال بتسدا خواهیم دید. این عنوان که قرار است برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان به انتشار برسد، دارای تمامی بسته های الحاقی بازی بوده و از ماد هم پشتیبانی می کند.

پیشرفت های گرافیکی از دیگر ویژگی های جدید بازسازی اسکایریم به شمار می رود. برای اطلاعات بیشتر، شاید بهتر باشد بدانید با وجود این که حدود پنج سال از انتشار این بازی می گذرد، اما نسخه رایانه های شخصی آن همچنان توسط بازیکن های بسیار زیادی انجام می شود که علت اصلی آن هم به پشتیبانی از مادها باز می گردد. طبیعتا حضور این ویژگی در نسخه های نسل هشتم می تواند تجربه بسیار بهتری را برای دارندگان این کنسول ها به ارمغان بیاورد.

Prey 2

9-1

همان طور که در مقاله در راه E3؛ بازی هایی که هیچ گاه منتشر نشدند گفتیم، عنوان Prey 2 توانست با دموی بسیار زیبای خود در نمایشگاه E3 2011 توجهات زیادی را به خود جلب کند. متاسفانه پس از این اتفاق، اخبار زیادی از Prey 2 به دست نرسید و شایعاتی هم پیرامون لغو بازی منتشر شد. یوروگیمر در قسمت دیگر مقاله خود اشاره کرده که بتسدا بالاخره در کنفرانس امسال خود از این عنوان رونمایی دوباره می کند.

همچنین گفته شده بازی که توسط استودیو Arkane، خالق Dishonored، در دست ساخت است، تفاوت های عمده ای با عنوانی که در تریلر سال 2011 دیدیم، خواهد داشت. همین مسئله به تنهایی می تواند انگیزه بازیکن ها برای دیدن کنفرانس بتسدا را افزایش دهد. البته بد نیست بدانید حضور Prey 2 در نمایشگاه E3 امسال توسط منابع دیگری هم تایید شده بود.

The Evil Within 2

the-evil-within

راستش را بخواهید از حضور این بازی در برنامه کنفرانس بتسدا کمی تعجب کردیم و در بهترین حالت انتظار داشتیم تا استودیو Tango Gameworks عنوان دیگری را معرفی کند. با این وجود، E3 همیشه میدان غافلگیری ها بوده است. شینجی میکامی، خالق Resident Evil، سال 2014 بازی ترسناک جدیدی با نام The Evil Within منتشر کرد که با بازخوردهای نسبتا خوبی مواجه شد. به نظر می رسد در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی از قسمت دوم این عنوان بوده و استودیو سازنده قصد دارد تا اشتباهات خود را جبران کند. اما سوال اصلی اینجاست که آیا میکامی بار دیگر کارگردانی بازی را برعهده خواهد داشت یا فرد دیگری جایگزین او شده است؟

Wolfenstein: New Order 2

Wolfenstein

زمزمه های ساخت قسمت بعدی Wolfenstein: New Order توسط یکی از صداپیشگان اصلی بازی تایید شد؛ عنوانی از سوی استودیو تازه تاسیس MachineGames که توانست نام فرنچایز محبوب ولفنشتاین را بر سر زبان ها بیاندازد. با این تعاریف، ساخت قسمت دوم Wolfenstein: New Order خیلی دور از ذهن نبود و به نظر می رسد که شرکت بتسدا تصمیم گرفته تا در کنفرانس خود از این عنوان پرده برداری کند. برای اطلاعات بیشتر، Wolfenstein: New Order سال 2014 انتشار یافت. DOOM ،Wolfenstein و شاید هم در آینده Quake؛ انگار بتسدا می خواهد خود را به یکی از سردمداران سبک شوتر تبدیل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sam
    sam | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    عالی من که بی‌صبرانه منتظر دیس هانرد هستم ?

مطالب پیشنهادی