ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بعدی فبلت نوت سامسونگ احتمالا در زمان عرضه از اندروید مارشملو بهره می برد

براساس گزارشی که در اسفند منتشر گردید، سامسونگ در نظر داشت همین ماه، نسخه تازه ای از فبلت پرطرفداراش به نام گلکسی نوت را معرفی نماید. این محصول که به احتمال خیلی زیاد نوت 6 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

براساس گزارشی که در اسفند منتشر گردید، سامسونگ در نظر داشت همین ماه، نسخه تازه ای از فبلت پرطرفداراش به نام گلکسی نوت را معرفی نماید. این محصول که به احتمال خیلی زیاد نوت 6 نام دارد (یا شاید هم نوت 7) به باور بسیاری، جدیدترین نسخه از سیستم عامل متن باز گوگل به نام اندروید N را در خود خواهد داشت.

این دستگاه هرچه که نام داشته باشد، خبر رسیده نه در تیر، که در مرداد-شهریور ماه (احتمالا اواسط مرداد) رونمایی خواهد شد و آنطور که مشخص گردیده دستگاه به جای اندروید N نسخه مارشملو را روی خود خواهد داشت.

در واقع یک سایت مجارستانی به نام NapiDroid  ظاهرا به نحوی توانسته به اسکرین شات هایی در مورد محصول سامسونگ با شماره مدل SM-N930A دست پیدا کند که یکی از شماره مدل های مربوط به نوت 6 یا 7 است.

این اسکرین شات ها نشان می دهند که فبلت آتی سامسونگ از نسخه 6.0.1 اندروید مارشملو بهره می برد و این یعنی غول تکنولوژی کره ای تمایلی به عرضه این محصول همراه با جدیدترین نسخه از سیستم عامل متن باز گوگل ندارد.

همانطور که احتمالا در جریان هستید، نسخه ای از پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N از اسفند سال قبل تا الان از سوی گوگل ارائه شده و در نتیجه انتظار می رفت که سامسونگ این نسخه از اندروید را به همراه جدیدترین فبلت از خانواده نوت عرضه کند.

اما حالا ورق به گونه دیگری برگشته و اینطور به نظر می رسد که سامسونگ چنین تصمیمی ندارد و در عوض می خواهد از اندروید مارشملو بهره بگیرد. البته در حال حاضر نمی توان صحت این اسکرین شات را تایید کرد و فعلا می شود در مورد آن گمانه زنی کرد.

چند روز پیش، رندرهایی در فضای مجازی منتشر شد که شمایی کلی از گلکسی نوت 6 یا 7 را در اختیارمان قرار می داد. آنطور که در آن رندرها آمده بود، جدیدترین نسخه از فبلت کهکشانی سامسونگ ممکن است که همانند گلکسی اس 6 اج و اس 7 اج نمایشگری با دو لبه خمیده داشته باشد (هرچند شاید نسخه ای از آن نیز همراه با یک نمایشگر فلت ارائه گردد).

این تلفن هوشمند قطعا مجموعه ای از برترین امکانات و قابلیت ها را در خود خواهد داشت و مثلا بر پایه برخی شایعات، رم آن به شش گیگابایت ارتقاء یافته و توان پردازشی اش هم از طریق چیپست اسنپدراگون 823 یا اگزینوس 8890 (بسته به منطقه) تامین خواهد شد.

Samsung-Galaxy-Note-6-7-no-Android-N-01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    یعنی این گمانه زنی ها و پیشبینیهای شما تو حلقم. خوب بچه 1 ساله هم میدونه که احتمالا با اندروید 6 میاد.

    • sam
      sam | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

      واقعا که، من اول دبستان بودم که می دونستم نوت 6 با مارشمالو میاد دیگه این پست گذاشتن داشت چونکه آندروید n یک ماه بعد ریلی نهایی میشه و مگه گوگل ماه رو توی صورت سامسونگ دیده که زودتر از نکسوس ها آندروید n رو بهش بده

مطالب پیشنهادی