ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ به زودی از تصاویر GIF پشتیبانی خواهد کرد

بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان پرطرفدار موجود از تصاویر متحرک GIF پشتیبانی به عمل می آورند، اما در کمال تعجب واتس اپ به عنوان پرجمعیت ترین پیام رسان دنیا تاکنون از چنین قابلیتی بی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان پرطرفدار موجود از تصاویر متحرک GIF پشتیبانی به عمل می آورند، اما در کمال تعجب واتس اپ به عنوان پرجمعیت ترین پیام رسان دنیا تاکنون از چنین قابلیتی بی بهره بوده است. با این حال آخرین نسخه بتایی که از واتس اپ منتشر شده نشانگر آن است که اوضاع به زودی تغییر خواهد کرد.

حساب کاربری توئیتر WABetaInfo که تغییرات آپدیت های بتای واتس اپ را دنبال می کند، به تازگی با انتشار یک توئیت از پشتیبانی تصاویر گیف در نسخه بتای 2.16.7.1 این اپلیکیشن پیام رسان خبر داده. ظاهرا واتس اپ در این نسخه به غیر از پخش خودکار تصاویر گیف، قادر به پیوست مستقیم آنها به پنجره مکالمات هم هست.

در مقایسه با امکان جستجوی مستقیم تصاویر گیف در اپ هایی چون تلگرام، مسنجر و Wire، واتس اپ کار خارق العاده ای انجام نداده، اما حداقل از این پس برای تماشای تصاویر گیفی که دریافت می کنید نیازی به باز کردن اپلیکیشن مرورگر نخواهید داشت.

نکته جالب دیگر اینکه در فهرست تغییرات آخرین نسخه بتای واتس اپ، امکان ذخیره تصاویر گیف به شکل «تصاویر ساده» هم مشاهده می گردد. کمی عجیب است، اما ظاهرا این قابلیت برای کاهش حجم تصاویر ذخیره ای در نظر گرفته شده.

واتس اپ هنوز نسبت به این موضوع واکنشی رسمی نشان نداده، بنابراین تا تأیید رسمی پشتیبانی از تصاویر گیف توسط تیم توسعه دهنده باید اندکی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Meysam Sorena
    Meysam Sorena | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

    واتس آپ دیگه منسوخ شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی