ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Jabra از هدست بلوتوث Halo Smart برای پخش موسیقی و مکالمات تلفنی رونمایی کرد

کمپانی دانمارکی Jabra که سابقه ای طولانی در ساخت هدفون های بلوتوث سنتی و مخصوص موسیقی دارد، به تازگی از هدست بلوتوث جدیدی به نام Halo Smart رونمایی کرده که نه تنها نیازهای کاربران در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

کمپانی دانمارکی Jabra که سابقه ای طولانی در ساخت هدفون های بلوتوث سنتی و مخصوص موسیقی دارد، به تازگی از هدست بلوتوث جدیدی به نام Halo Smart رونمایی کرده که نه تنها نیازهای کاربران در قبال پخش موسیقی را برطرف می نماید، بلکه به صاحبان کار و تجارت و کارمندان نیز در اعمال روزانه یاری می رساند.

هدست بی سیم هیلو اسمارت به شکل هدفون های نک باد (Neckbud)، که به دور گردن قرار می گیرند، ساخته شده و ایربادهای دو طرف، به کمک آهن ربا به بدنه خمیده آن متصل گشته اند. هیلو اسمارت به کمک بلوتوث به موبایل متصل می شود و Jabra می گوید باتری آن با هر بار شارژ، قادر به پخش 15 ساعت موسیقی یا 17 ساعت برقراری مکالمه تلفنی خواهد بود.

به لطف طراحی مناسب هدست از سوی کمپانی Jabra، هیلو اسمارت به خوبی روی شانه قرار گرفته و هنگام دریافت اعلانات مختلف، با ویبره ای خفیف این موضوع را به کاربر اطلاع می دهد. در کنار میکروفون هدست نیز دکمه ای کوچک تعبیه شده که امکان دسترسی آنی به دستیارهای صوتی سیری یا Google Now را فراهم می آورد؛ قابلیتی که مطمئناً توجه کارمندان پرمشغله را به خود جلب خواهد کرد.

Jabra می گوید که ابتدا باید منتظر عرضه نسخه نقره ای رنگ هیلو اسمارت با قیمت 79.99 دلار بود و بعد از آن، ورژن مشکی هدست مورد اشاره تنها از طریق وب سایت Jabra.com قابل خریداری خواهد بود.

Jabra-Halo-Smart Jabra-Halo-Smart2 Jabra-Halo-Smart3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    این مدل هدست ها خیلی خوبن فقط بدیشون اینه که با تیشرت خیلی جالب در نمیان. یکم ضایع میشه.

مطالب پیشنهادی