ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیش بینی بازار تلفن های هوشمند در کشور هند
تکنولوژی

تا سال ۲۰۲۱ تعداد کاربران تلفن های هوشمند در هند به ۱.۳۷ میلیارد نفر می رسد

این روزها تمام فعالان بازار محصولات الکترونیک با امیدواری بسیاری به بازار بکر و مستعد کشور پرجمعیت هندوستان می نگرند. پیش از این از برنامه های کمپانی های بزرگی چون اپل، گوگل و مایکروسافت برای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

این روزها تمام فعالان بازار محصولات الکترونیک با امیدواری بسیاری به بازار بکر و مستعد کشور پرجمعیت هندوستان می نگرند. پیش از این از برنامه های کمپانی های بزرگی چون اپل، گوگل و مایکروسافت برای افزایش نفوذ خود در این ناحیه از دنیا گفتیم. حالا هم Ericsson Mobility پیش بینی می کند که تا پنج سال آینده حدود ۸۱۰ میلیون نفر به جمع کاربران تلفن های هوشمند در هند افزوده شود، تا این کشور در مجموع میزبان ۱.۳۷ میلیارد تلفن هوشمند فعال باشد.

گزارش Ericsson Mobility همچنین آشکار می سازد که سریع ترین شتاب رشد کاربران موبایل در سه ماهه نخست امسال نیز متعلق به هندوستان است؛ فقط طی ۳ ماه بیش از ۲۱ میلیون موبایل هوشمند جدید در این ناحیه فعال شده است. این عدد را با آمار ۵ میلیونی اندونزی و ۳ میلیون واحدی کشور آمریکا مقایسه کنید، تا به سرعت رشد بازار هند پی ببرید.

بر اساس گزارش منتشر شده، در حال حاضر اپلیکیشن های واتس اپ، جستجوی گوگل و یوتیوب محبوب ترین اپلیکیشن ها در میان کاربران هندی به حساب می آیند. اَپ های اشتراک گذاری فایل Xender و SHAREit نیز بیشترین مصرف دیتای ماهانه را به خود اختصاص داده اند.

حدود ۵۰ درصد از کاربران هندی تلفن های هوشمند از استریم آنلاین موسیقی استفاده می کنند و حدود همین مقدار نیز به طور هفتگی به تماشای ویدیوهای آنلاین می پردازند.

Ericsson Mobility پیش بینی می کند که تا سال ۲۰۲۱ حدود ۹۹ درصد از ترافیک اینترنت این کشور آسیایی توسط دیتای موبایل اشغال شود و میزان آن نیز نسبت به سال ۲۰۱۵ تا ۱۵ برابر افزایش یابد. اگر این برآورد درست باشد، هندی ها در پنج سال آینده ماهانه ۴.۵ میلیون گیگابایت داده مصرف می کنند. این یعنی مصرف ماهانه هر کاربر به طور متوسط از ۱.۴ گیگابایت فعلی تا ۷ گیگابایت افزایش می یابد. ضمن این که در سال ۲۰۲۱ حدود ۶۵ درصد از موبایل ها جدید به شبکه های پرسرعت 3G و 4G متصل خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی