ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

به زودی شاهد انتشار Halo 5 و Sunset Overdrive روی رایانه های شخصی خواهیم بود [شایعه]

پس از موج معرفی عناوین انحصاری اکس باکس وان برای ویندوز 10، به نظر می رسد که اکنون نوبت به دو بازی بسیار بزرگ و محبوب این کنسول رسیده است. بر اساس گفته یکی از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

پس از موج معرفی عناوین انحصاری اکس باکس وان برای ویندوز 10، به نظر می رسد که اکنون نوبت به دو بازی بسیار بزرگ و محبوب این کنسول رسیده است. بر اساس گفته یکی از کاربرهای فروم NeoGaf، منابع گوناگونی به او اطلاع داده اند، مایکروسافت قصد دارد در آینده ای نزدیک عناوین Halo 5 و Sunset Overdrive را برای پی سی به انتشار برساند.

برای این که بدانید چند درصد باید احتمال بالا را در نظر بگیرید، این کاربر چند روز پیش دد رایزینگ 4 و بازسازی اسکایریم را هم لو داده بود. بنابراین می توان به شایعات گفته شده نگاه ویژه ای داشت. البته اینجا دو موضوع خیلی مهم را باید در نظر بگیرید. یکی این که مایکروسافت در بیانه ای رسمی اعلام کرده فعلا قصد پورت هیلو 5 برای ویندوز 10 را ندارد.

آن ها چند هفته پیش انتشار ابزار ماد سازی Halo 5: Forge برای رایانه های شخصی را تایید کرده بودند. از طرف دیگر نبود نام سانست اووردرایو در بیانه جدید ردموندی ها، خود می تواند دلیلی بر این باشد که این بازی به زودی برای رایانه های شخصی انتشار می یابد. موضوع دومی که باید در نظر بگیرید، شایعات قبلی پیرامون حضور عناوین اکس باکس وان در ویندوز 10 هست.

سال 2014 پوستری از سانست اووردرایو منتشر شد که نشان می داد پلتفرم های این بازی اکس باکس وان و پی سی هستند. البته مایکروسافت این اتفاق را یک اشتباه قلمداد کرد. بعدها هم شاهد حضور نسخه رایانه های شخصی این بازی و فورزا هورایزن 2 در وب سایت آمازون بودیم. بنابراین احتمال انتشار سانست اووردرایو در ویندوز 10 خیلی بیشتر از هیلو 5 هست.

برای اطلاعات بیشتر، گزارشات دیگری هم به دست رسیده که نشان می دهد مایکروسافت برنامه بسیار عظیمی برای همگام سازی ویندوز و اکس باکس دارد. انتشار گیرز آف وار 4، اسکیل باند و قسمت های بعدی هیلو در ویندوز 10 از شایعاتی هستند که دست به دست می چرخد. از میان انحصاری های اکس باکس وان، تاکنون دو بازی هیلو وارز 2 و ریکور برای ویندوز 10 تایید شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی