ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فایرفاکس 46 برای سیستم عامل اندروید منتشر شد

مرورگر فایرفاکس در دسکتاپ و اندروید،‌ روز به روز به بلوغ و تکامل نزدیک تر می شود. موزیلا اخیرا مرورگر دسکتاپ خود را به نسخه 47 و مرورگر اندروید را به نسخه 46 ارتقا داده که هر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

مرورگر فایرفاکس در دسکتاپ و اندروید،‌ روز به روز به بلوغ و تکامل نزدیک تر می شود. موزیلا اخیرا مرورگر دسکتاپ خود را به نسخه 47 و مرورگر اندروید را به نسخه 46 ارتقا داده که هر کدام با تغییراتی کوچک اما بسیار مفید و کاربردی همراه بوده اند.

یک تغییر بسیار خوب صورت گرفته در نسخه 46 مرورگر اندروید، قطع پشتیبانی از اندروید 2.3 نان زنجبیلی بوده است؛ سیستم عاملی که این روزها تعداد خیلی کمی از کاربران از آن استفاده می کنند. آخرین نسخه مرورگر اندرویدی فایرفاکس همچنین از منظر امنیتی هم ارتقا یافته و حالا Favicon ها را از نوار آدرس پاک می کند تا از کلاهبرداری های اینترنتی جلوگیری به عمل آید.

مضاف بر این، گزینه مخفی سازی یا نمایش فونت های وب به فایرفاکس اضافه شده تا بتواند پهنای باند شما را برای انجام کارهای مهم تر حفظ کند. ضمنا در صورت فعال بودن فایرفاکس در پس زمینه، از این پس تب های باز و وبسایت ها رفرش نمی شوند تا از این طریق بتوانید در مصرف اینترنت صرفه جویی نمایید.

تغییرات صورت گرفته، تغییرات بسیار کوچکی هستند اما تأثیر بزرگی بر رسیدن فایرفاکس به تکامل و پایداری داشته اند. نسخه جدید فایرفاکس برای اندروید را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی