ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از مدل مفهومی یک تبلت انعطاف پذیر رونمایی کرد

کنفرانس Tech World 2016 لنوو هم اکنون در حال برگزاری است و انتظار می رود که این کمپانی بزودی از موبایل های پرچمدار Moto Z رونمایی به عمل آورد. اما قبل از اینکه نوبت به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۴

کنفرانس Tech World 2016 لنوو هم اکنون در حال برگزاری است و انتظار می رود که این کمپانی بزودی از موبایل های پرچمدار Moto Z رونمایی به عمل آورد. اما قبل از اینکه نوبت به معرفی دستگاه های جدید موتورولا برسد، لنوو از طرح مفهومی موبایل ها و تبلت های انعطاف پذیر جدیدی رونمایی کرده است که ما را نسبت به آینده صنعت این دست از دیوایس ها امیدوار می کند

گذشته از تلفن همراه مچی معرفی شده از سوی لنوو، این کمپانی تبلتی مفهومی را نیز به به نمایش درآورده که می توان آن را به طور کامل تا کرد. با این حال تبلت مورد اشاره به جای آنکه به طرف داخل خم شود، به بیرون خم می شود و دو نمایشگر را به صورت همزمان در مقابل دیدگان کاربر قرار می دهد؛ یکی در جلو و دیگری در پشت.

لنوو می گوید که این تبلت در نهایت می تواند در حالت خم شده، به عنوان یک فبلت عمل کند و در حالت معمولی، امکان استفاده از آن همانند یک تبلت معمولی 10 اینچی نیز وجود دارد.

پیتر هورتنسیوس، مدیر ارشد بخش فناوری کمپانی مورد اشاره در صحبت خود درباره این تبلت می گوید که دستگاه مورد اشاره و تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر آن، هنوز برای تبدیل به شدن به یک محصول نهایی رسیدن به دست عموم آماده نیست. بنابر سخنان وی، می توان نتیجه گرفت که در آینده نزدیک چنین دستگاهی به بازار عرضه نخواهد شد و لنوو صرفاً قصد داشته تا ایده ها و چشم اندازهای خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی