ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت باز هم تغییر برنامه داد؛ فعلا خبری از حضور قابلیت ضبط تصاویر تلویزیونی در اکس باکس وان نیست

شعار All-in-One [کنسولی همه کاره] مایکروسافت برای پلفترم نسل هشتمی خود شروعی بر اعتراضات عظیم بازیکن ها به ردموندی ها بود. چون خیلی ها اعتقاد داشتند آن ها از هدف اصلی یک کنسول که بازی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

شعار All-in-One [کنسولی همه کاره] مایکروسافت برای پلفترم نسل هشتمی خود شروعی بر اعتراضات عظیم بازیکن ها به ردموندی ها بود. چون خیلی ها اعتقاد داشتند آن ها از هدف اصلی یک کنسول که بازی های ویدیویی هست، فاصله گرفته اند. همین حاشیه ها باعث شد تا مایکروسافت دست به تغییرات عظیمی در برنامه های خود بزند.

در جریان نمایشگاه گیمزکام پارسال بود که ردموندی ها از حضور قابلیت ضبط تصاویر تلوزیونی در اکس باکس وان [TV DVR] پرده برداشتند و گفتند سال 2016 انتشار می یابد. به نظر می رسید مایکروسافت پس از دو سال که از عرضه پلتفرم جدیدش می گذرد، سعی دارد برنامه های قبلی خود را کم کم پیاده کرده و کنسولی همه کاره را برای بازیکن ها به ارمغان بیاورد.

اکنون بر اساس گفته سخن گوی این شرکت، آن ها تغییر عقیده داده و فعلا برنامه ای برای انتشار قابلیت یاد شده ندارند. او در این رابطه اذعان داشت: «پس از بررسی های فراوان، تصمیم گرفتیم تا قابلیت ضبط تصاویر کانال های دیجیتالی را به تعویق بیاندازیم. ما همیشه به بازخورد طرفداران خود اهمیت داده و در حال حاضر هم می خواهیم روی ارائه یک تجربه گیمینگ بهتر در اکس باکس وان و ویندوز 10 تمرکز نماییم.»

با وجود این که کاربرهای اکس باکس وان هم اکنون می توانند با کنسول خود برنامه های تلوزیون را تماشا کنند، اما پلتفرم مایکروسافت اجازه ضبط این تصاویر را به آن ها نمی دهد. بنابراین مجبورند از یک دستگاه جانبی استفاده نمایند. به نظر می رسید قابلیت یاد شده بتواند جایگزینی برای Windows Media Center باشد که این اتفاق نیافتاد. باید صبر کرد و دید مایکروسافت در آینده چه تمهیداتی می چیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی