ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک ویدیویی به ماژول های MotoMods موتورولا [تماشا کنید]

بعد از عرضه موبایل G5 از سوی کمپانی ال جی و معرفی پروژه «آرا» از سوی گوگل، حالا نوبت به موتورولا رسیده است که وارد عرصه موبایل های ماژولار شود. این کمپانی امروز از موبایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۶

بعد از عرضه موبایل G5 از سوی کمپانی ال جی و معرفی پروژه «آرا» از سوی گوگل، حالا نوبت به موتورولا رسیده است که وارد عرصه موبایل های ماژولار شود. این کمپانی امروز از موبایل های پرچمدار سری Moto Z رونمایی کرده که قرار است به همراه ماژول هایی تحت عنوان MotoMods به بازار عرضه شود.

موتورولا می گوید این ماژول ها که از همان ابتدای عرضه Moto Z و Moto Z Force در دسترس خواهند بود، به کمک قطعات آهن ربا به بدنه دستگاه متصل می شوند و امکانات جدیدی برای دارندگان دیوایس فراهم می آورند. در ویدیوی زیر، موتورولا نگاهی انداخته به ماژول های MotoMods و نحوه عملکردشان.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hmalmir
    hmalmir | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    دیجیاتو عزیز. لطفا مشکل نبود لینک ویدیو توی برنامه اندروید را برطرف کنید. با تشکر

  • mohamad hsh
    mohamad hsh | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    ویدیو کو؟؟ دیجیاتو جان عزیزم شما ک زارت و زورت مقاله میزارین و دم از نوآوری میزنین و اصلا ذات دیجیاتو برپایه نوآوریو اخبار مربوط بهش بنا شده و حتی بیشتر اوقات با مقاله هاتون تکرارمحصولاتو برآورده نکردن خواسته کاربرارو واسه فلان کمپانیو این برندو اون شرکت و...رو زیر سوال میبرین چرا یه فکری به حال اپتون نمیکنین؟؟ من تو نظرات میبینم خیلی از دوستان این درخواستو دارن ولی تا الان هیچ اقدامی صورت نگرفته! خواهشا یا فکری به حال اپ قدیمیو مشکل دارتون بکنین یا ازکسی انتقاد نکنین وقتی توحل کردن مشکلی ب این سادگی عاجزین.

مطالب پیشنهادی