ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ها از عرضه مک بوک پروی جدید و باز طراحی شده در مرداد یا شهریور ماه حکایت دارند

بنابر گزارشی که اخیرا از سوی بلاگ ژاپنی Macotakara منتشر شده، منابع چینی اذعان داشته اند که اپل، لپتاپ های مک بوک پروی جدید خود را در ماه جاری میلادی (یعنی طی کنفرانس WWDC 2016) ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

بنابر گزارشی که اخیرا از سوی بلاگ ژاپنی Macotakara منتشر شده، منابع چینی اذعان داشته اند که اپل، لپتاپ های مک بوک پروی جدید خود را در ماه جاری میلادی (یعنی طی کنفرانس WWDC 2016) معرفی کرده و تا ماه آگوست (مرداد یا شهریور) به بازار عرضه خواهد کرد. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود باید در سه ماهه چهارم سال 2016 منتظر ارائه سری جدید نوت بوک های برند ساکن کوپرتینو باشیم.

شایعات اخیر حاکی از آن بوده اند که مک بوک پروی جدید اپل، طراحی متفاوتی نسبت به قبل داشته و نه تنها باریک تر از سابق گشته، بلکه قدرت سخت افزاری بسیار بیشتری در اختیار خریداران خواهد گذاشت. گفته می شود که مک بوک پروی بعدی، پورت های USB-A ،Thunderbolt 2 و MacSafe 2 را کنار گذاشته و در عوض، پورتی ترکیبی از USB-C و Thunderbolt 3 را در خود جای خواهد داد. ضمناً نسل جدید لپتاپ های اپل احتمالاً نمایشگری OLED را جایگزین دکمه های فانکشن کرده و بر اساس مک بوک 12 اینچی Retina طراحی شده.

وبلاگ ژاپنی Macotakara در بخشی دیگر از گزارش خود آورده که احتمال دارد مک بوک های ایر اپل نیز با تحولاتی چشم گیر همراه گردند. ناگفته نماند چنین ادعایی با گزارش های پیشین که می گفتند سری ایر از رده خارج خواهد شد در تضاد است؛ بر این اساس برخی از منابع حدس زده اند که طراحی مک بوک پروهای جدید اپل افراد و لو دهندگان جزئیات را به اشتباه انداخته اند و سبب شده اند آنها خانواده ی پروی ۲۰۱۶ را با خانواده ایر اشتباه بگیرند که در صورت صحت داشتن چنین موضوعی به زودی شاهد مدل هایی از سری پرو خواهیم بود که از نظر ضخامت به مراتب به دیوایس های رده ی ایر نزدیک گشته اند.

مضاف بر این ها نیز باید خاطر نشان کرد که معرفی مک بوک پروی جدید در رویداد WWDC امسال اندکی دور از ذهن به نظر می رسد چرا که پیش از این گفته شده ساکنین کوپرتینو تمرکزی مضاعف روی بخش نرم افزار خواهند داشت. اما به هر حال بعید نیست که اپل به دنبال غافلگیر کردن طرفداران خود بوده و از مک بوک بازطراحی شده رونمایی به عمل آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی