ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نام نهایی اندروید N را تا چند هفته دیگر اعلام می کند

در حالی که نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N از ماه مارس میلادی در دسترس بوده، گوگل هنوز تصمیم نگرفته که برای ورژن آخر اندروید چه نامی انتخاب کند. اما نگران نباشید، گوگل امروز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

در حالی که نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید N از ماه مارس میلادی در دسترس بوده، گوگل هنوز تصمیم نگرفته که برای ورژن آخر اندروید چه نامی انتخاب کند. اما نگران نباشید، گوگل امروز گفت که در هفته های آتی از نام اندروید جدید پرده بر می دارد.

چندی قبل و در جریان مراسم Google I/O، این کمپانی از کاربران اندرویدی خواست تان ایده های شان را برای نام سیستم عامل بعدی انتخاب کرده و در سایت مخصوصی ثبت کنند. مشخص نیست که آیا گوگل می خواهد پر تقاضاترین نام را انتخاب کند یا از میان لیست یکی را برگزیند.

همانطور که می دانید، گوگل همیشه اندرویدهای خود را بر اساس یک خوردنی دوست داشتنی انتخاب کرده و اسامی جالب و البته خوش مزه ای در این لیست دیده می شوند که شاید بسیاری از آن ها را بشناسیم و بسیاری دیگر را خیر. از نوتلا و ناچو گرفته تا Neyyappam و سالمون دودی نروژی.

ولی به هر حال با در نظر گرفتن احتمالات و نحوه انتخاب اندرویدهای قبلی، بعید است که چنین نام هایی توسط گوگل انتخاب شود. نظر شما چیست؟ اندروید N نهایتا چه نامی خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • javad rajaei
    javad rajaei | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

    نوشابه اسم خوبیه

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    اسمشو بزارن شوله زرد! هم خوش مزه هست هم خوش رنگ! البته تافتون هم خوبه!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی