ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا می گوید در مراسم امروز خود، یکبار دیگر چشم انداز صنعت موبایل را دچار تغییر می کند

ماه گذشته بود که کمپانی موتورولا، تیزری ویدیویی برای رویداد معرفی موبایل های جدید خود که امروز برگزار می شود، منتشر کرد و در آن، موبایل تاشو و محبوب RAZR V3 را به نمایش درآورد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

ماه گذشته بود که کمپانی موتورولا، تیزری ویدیویی برای رویداد معرفی موبایل های جدید خود که امروز برگزار می شود، منتشر کرد و در آن، موبایل تاشو و محبوب RAZR V3 را به نمایش درآورد. بعد از انتشار این ویدیو بسیاری به این نتیجه رسیدند که موتورولا احتمالاً می خواهد از نسخه جدید RAZR V3 یا موبایلی تاشو و اندرویدی رونمایی به عمل آورد.

اما حالا موتورولا در بیانیه ای گفته که از هیجان مردم نسبت به عرضه مجدد موبایل های کلاسیک به بازار باخبر است ولی قرار نیست مجدداً شاهد عرضه دیوایسی شبیه به RAZR V3 باشیم و در عوض، کمپانی مورد بحث می خواهد بار دیگر همانند RAZR V3 «چشم انداز صنعت موبایل را دگرگون کند.»

انتظار می رود که موتورولا امروز از سری جدید موبایل های پرچمدار Moto رونمایی کند که این بار احتمالاً با نام Moto Z شناخته می شوند. گفته می شود که همانند موبایل های سال گذشته موتورولا، مدل های Moto Z در خاک ایالات متحده در انحصار اپراتور مخابراتی ورایزن خواهند بود و البته اینبار از طراحی ماژولار بهره می برند. در شایعات آمده ماژول های Moto Z که احتمالا MotoMods نام گرفته اند، در قالب قاب های پشتی قابل تعویضی ظاهر خواهند شد و قابلیت های جدیدی مانند زوم اپتیکال را با خود به همراه می آورند.

در همین حال، ظاهراً موتورولا برنامه دارد تا قاب های دیگری به نام StyleMods به دست مشتریان برساند که قابلیت خاصی با خود به همراه نمی آورند، بلکه صرفا امکان شخصی سازی موبایل بنابر سلیقه خریداران را فراهم می سازند. در هر صورت دیگر زمان زیادی تا مراسم موتورولا که قرار است ساعت 13:00 امروز به وقت ایران برگزار شود باقی نمانده و بالاخره متوجه خواهیم شد که موتورولا چه برنامه هایی برای دگرگون کردن صنعت موبایل های هوشمند دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • عباس محمدی عراقی
    عباس محمدی عراقی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    سلام چرا هیچ خبری از گوشیها ی مذکور نشد؟ساعت۲۲:۴۵شده است؟

  • khaled.mrt
    khaled.mrt | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    فکر کنم تاریخ معرفی ماه آینده باشه !!

  • alireza0079.ar@gmail.com
    alireza0079.ar@gmail.com | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    اشتباه نوشتید زوم رو نوشتید روم

مطالب پیشنهادی