ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Blocks برای اولین بار ساعت هوشمند ماژولار خود را به نمایش درآورد [تماشا کنید]

پاییز سال گذشته بود که استارتاپ Blocks، یکی از زیرمجموعه های کمپانی ایسوس توانست سرمایه مورد نیاز برای ساخت ساعتی هوشمند و ماژولار را در وب سایت کیک استارتر جمع آوری کند و حالا این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

پاییز سال گذشته بود که استارتاپ Blocks، یکی از زیرمجموعه های کمپانی ایسوس توانست سرمایه مورد نیاز برای ساخت ساعتی هوشمند و ماژولار را در وب سایت کیک استارتر جمع آوری کند و حالا این ساعت، برای ورود به بازار آماده شده است. ساعت هوشمند Blocks همانند موبایل های ماژولار، از ماژول های قابل تعویض متعددی بهره می برد که قابلیت های آن را بهبود می بخشند.

بدنه اسمارت واچ Blocks از استیل ساخته شده و به نمایشگری AMOLED مجهز است. ماژول های این ساعت نیز در قالب قطعات کوچکی فراهم شده اند که با اتصال به یکدیگر و نیز اتصال به نمایشگر دستگاه، بخش هایی از فضای اختصاص داده شده به بند ساعت را اشغال می کنند.

Blocks-Front-Rear

ماژول های ساعت هوشمند مورد اشاره از نوعی اتصال جدید بهره می برند که Blocks توضیح چندانی درباره آن ارائه نکرده است و صرفاً به بیان این موضوع بسنده کرده که می توان به راحتی و طی یک حرکت، آنها را به یکدیگر متصل یا از هم جدا نمود.

به گفته Blocks، تا به امروز ماژول های مختلفی برای ساعت هوشمند این کمپانی در نظر گرفته شده که هر کدام، قابلیت های جدیدی مانند GPS، سنسور ضربان قلب، باتری اضافه، سنسوری برای اندازه گیری دما و رطوبت و دیگر ویژگی هایی از این دست را به این ساعت خواهند افزود.

ضمناً در یکی از ماژول های اسمارت واچ مورد اشاره، دکمه ای تعبیه شده که می توان آن را برای اعمال مختلف برنامه ریزی کرد. برای آشنایی بیشتر با ساعت Blocks و ماژول های آن پیشنهاد می شود که ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرمان
    آرمان | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    همچنان مشکل ویدیو هستا، هیچ لینکی نیس برای ویدیو

مطالب پیشنهادی