ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از Deus Ex Go و Deus Ex Breach رونمایی شد [تماشا کنید]

با وجود موفقیت های عناوین فرعی توم ریدر و هیتمن روی تلفن های هوشمند، طبیعی بود اسکوئر انیکس تصمیم بگیرد برای Deus Ex هم همین روند را ادامه دهد که روز گذشته بالاخره با معرفی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

با وجود موفقیت های عناوین فرعی توم ریدر و هیتمن روی تلفن های هوشمند، طبیعی بود اسکوئر انیکس تصمیم بگیرد برای Deus Ex هم همین روند را ادامه دهد که روز گذشته بالاخره با معرفی Deus Ex Go این اتفاق افتاد. همانند Hitman Go و Tomb Raider Go، این بازی هم Turn Base بوده و دارای المان های سبک پازل هست.

اسکوئر انیکس در بیانیه ای گفت: «باید بار دیگر در نقش Adam Jensen ظاهر شده و با استفاده از توانایی های او در بخش مبارزات و هک کردن سیستم ها سخت ترین پازل هایی که تاکنون در عناوین Go را دیده اید، حل کنید.» برای اطلاعات بیشتر، Turn Base به سبکی می گویند که در آن حرکت شخصیت ها به صورت نوبتی هست. برای درک بهتر این موضوع می توان بازی شطرنج را مثال زد. Deus Ex Go اواخر امسال منتشر می شود. تریلر بازی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

Dues Ex Go تنها خبری نبود که اسکوئرانیکس پیرامون دنیای محبوب Dues Ex داد. آن ها در بیانیه ای دیگر از Deus Ex Breach هم پرده برداشتند؛ مدی سرعتی که ترکیبی از المان های سبک پازل و شوتر هست. در این مد که برای Deus Ex: Mankind Divided انتشار می یابد، بازیکن کنترل هکری با نام Ripper دارد که کارش ورود به سرور شرکت های بزرگ و دزدیدن اطلاعات آن ها است.

با انجام ماموریت های موجود در Breach، بازیکن می تواند تجربه کسب کرده، سلاح ها یا توانایی های Ripper را ارتقا داده و به تجهیزات جدیدتر دسترسی یابد. لازم است این نکته را بگوییم که Mankind Divided دارای بخش چند نفره نبوده و Breach هم برای بخش تک نفره بازی طراحی شده. البته امتیازاتی که به دست می آورید را می توانید به رخ دوستان خود بکشید. تریلر این مد را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

همچنین اسکوئر انیکس با کمک کمپانی Open Bionics تصمیم دارد تا دست مصنوعی با محوریت Dues Ex بسازد. هدف اصلی این دست که سال 2017 انتشار عرضه می شود، داشتن قدرت کافی، راحتی و ارزان قیمت بودن است تا قشر زیادی از مردم قابلیت خریدش را داشته باشند. Open Bionics برای محصولات ارزش قیمت خود جوایز زیادی را به دست آورده است.

شرکت معروف Razer هم بیکار ننشسته و یک دوربین Stargazer را ساخته که به کاربر اجازه می دهد تا تجربه استفاده از این دست را به صورت واقعیت مجازی داشته باشند. این دوربین در نمایشگاه های E3 و گیمزکام حضور دارد. برای اطلاعات بیشتر، عنوان Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ 23 آگوست (2 شهریور) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر می شود. ویدیو این دست مصنوعی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • radman bonyad
    radman bonyad | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    ??????????

  • Alireza
    Alireza | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

    سلام بازم ویدیوی نیس تو پست تو نرف افزار دیجیاتو لطفا برسی کنید این دومین باریه ک دارم میگم دفعه پیش سر پست پروسه درد ناکه مکیدن خون توست پشه گفتم

    • Rez~Rez."M:R"
      Rez~Rez."M:R" | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

      دوست عزیز چند ماه است که لینک ها اینجور شدن.درصورت دیدن فیلم ها به سایت مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی