ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از بسته الحاقی Destiny: Rise of Iron به صورت رسمی رونمایی شد [تماشا کنید]

بعد از گذشت مدت های طولانی و انتشار شایعات مختلف، شب گذشته استودیوی بانجی و کمپانی اکتیویژن، از جدیدترین بسته الحاقی بازی شوتر و چندنفره Destiny رونمایی کردند که برخلاف بسته های الحاقی پیشین، روی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

بعد از گذشت مدت های طولانی و انتشار شایعات مختلف، شب گذشته استودیوی بانجی و کمپانی اکتیویژن، از جدیدترین بسته الحاقی بازی شوتر و چندنفره Destiny رونمایی کردند که برخلاف بسته های الحاقی پیشین، روی کنسول های نسل هفتم منتشر نشده و صرفاً در انحصار پلی استیشن 4 و اکس باکس وان خواهد بود.

این بسته الحاقی که Rise of Iron نام گرفته، همان خط مشی The Taken King را دنبال می کند که سال گذشته میلادی عرضه شده بود. Rise of Iron قرار است منطقه ای جدید به نام Plaguelands را به بازی اضافه کند که پوشیده از یخ بوده و چالش های بسیاری برای گیمرها به همراه خواهد آورد. از دیگر مشخصات این بسته جدید می توان به یک مرحله اضافه، ماموریت 6 نفره Raid و ماموریتی به نام Strike اشاره کرد که باید آن را به صورت سه نفره به انجام رساند.

Rise of Iron یک دسته جدید از دشمنان را هم به Destiny اضافه می نماید که ورژن جهش یافته اولین دشمنان بازی به شمار رفته و Fallen نامیده می شوند. طبق معمول همیشه نیز، این بسته الحاقی محتویات و آیتم هایی نظیر سلاح های جدید، ابزارهای جدید و لول های بیشتری برای پیشبرد گیم پلی و دریافت امتیاز تجربه به ارمغان می آورد.

اریک آزبورن (Eric Osborne)، یکی از سخنگویان استودیوی بانجی بعد از رونمایی از Rise of Iron به صحبت درباره دلایل عدم عرضه این بسته الحاقی روی کنسول های نسل هفتمی پلی استیشن 3 و اکس باکس وان پرداخته و توضیحاتی در این زمینه ارائه داده. وی می گوید که این تصمیم براساس دو مسئله اتخاذ شده است: اول آنکه تعداد بازیکنان کنسول های نسل قبل بسیار کم است (و ظاهراً ارزش سرمایه گذاری را نداشته) و دیگر آنکه کنسول های قدیمی دیگر از قدرت پردازشی لازم برای افزودن محتویات بیشتر بهره مند نیستند. وی می گوید:

برای آنکه بتوانیم در بازه زمانی فعلی محتویات جدیدی به بازی اضافه کنم، خصوصاً با وسعتی که Rise of Iron دارد، مجبور بودیم تا از کنسول های قدیمی تر فاصله بگیریم. البته ما هنوز می خواهیم مطمئن شویم که مردم به تجربیاتی که بابت آن پول داده اند دست یابند.

بسته الحاقی Destiny: Rise of Iron در تاریخ 20 سپتامبر (30 شهریور ماه) روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. باید توجه داشت این بسته الحاقی جزئی از سیزن پس بازی به شمار نمی رود و برای دریافت آن باید مبلغ 30 دلار پبردازید. نکته قابل ذکر دیگر نیز این است که برای تجربه Rise of Iron باید بسته های الحاقی قبلی از جمله The Taken King را دریافت کرده باشید.

در ادامه، تریلر رونمایی از Destiny: Rise of Iron و تصاویری از بازی قابل مشاهده است:

destiny_rise_of_iron_1 destiny_rise_of_iron2-1152x624 destiny_rise_of_iron-2-1152x500 destiny_rise_of_iron-1-1152x499 destiny_rise_of_iron_raid destiny_rise_of_iron_gear destiny_rise_of_iron_fortress-1152x648 destiny_rise_of_iron_devil_splicers-1152x614

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • TheGreatCsi
    TheGreatCsi | ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

    love this game❤

مطالب پیشنهادی