ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت جدید یوتیوب برای کاربران هندی با هدف استفاده بیشتر آنها از تخفیف دیتای شبانه

برخی از شبکه های موبایل هند به مشتریان خدمات دیتای خود در ساعات شامگاهی و ساعات افت مصرف تخفیف می دهند. اکنون یوتیوب خبر از قابلیت جدیدی داده که با هدف بهره برداری حداکثری از این موضوع ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

برخی از شبکه های موبایل هند به مشتریان خدمات دیتای خود در ساعات شامگاهی و ساعات افت مصرف تخفیف می دهند. اکنون یوتیوب خبر از قابلیت جدیدی داده که با هدف بهره برداری حداکثری از این موضوع طراحی شده است. این شرکت به تازگی اقدام به معرفی قابلیت جدید Smart Offline کرده که به صورت خودکار اجازه ی دانلود شبانه ی ویدیو ها روی تلفن های هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا کاربران بتوانند روز بعد در هر مکانی حتی بدون اتصال به سرویس دیتا به صورت آفلاین آن را تماشا کنند.

این قابلیت یک سال پس از معرفی قابلیت ذخیره سازی ویدیو برای استفاده ی آفلاین در هند معرفی می شود؛ قابلیتی که نیازمند اشتراک YouTube Red در آمریکاست. شرکت Airtel، بزرگ ترین اپراتور موبایل در هند از لحاظ تعداد مشترکان، و Telenor دارنده ی رتبه ی هشتم این رده بندی، اولین دو شرکتی هستند که برای پشتیبانی از قابلیت Smart Offline با یوتیوب قرارداد امضا کرده اند. یوتیوب می گوید برای گسترش این قابلیت در بین باقی اپراتور های پر شمار هندی آمادگی کامل دارد.

کاربران برای استفاده از قابلیت جدید یوتیوب، باید به یک شبکه ی دیتای موبایل متصل باشند (این گزینه هنگام اتصال به اینترنت وای فای در دسترس نیست) و برای ذخیره سازی آفلاین ویدیو روی یک فلش خاکستری رنگ کلیک کنند. مشترکان اپراتور هایی که در این طرح مشارکت دارند با این کار پیامی مشاهده خواهند کرد که به آنها اجازه می دهد دانلود ویدیو را برای آخر شب زمانبندی کنند.

جسیکا زو، یکی از مدیر تولید های یوتیوب در این باره روی وبلاگ هندی یوتیوب می نویسد: «وقتی صبح روز بعد بیدار می شوید، ویدیوهای شما برای تماشا به صورت آفلاین آماده هستند، بدون آنکه به دانلود نیاز باشد. کاربران برای استفاده از این قابلیت به آخرین نسخه ی اپلیکیشن موبایل یوتیوب نیز نیاز خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی