ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نمی تواند Street View را به هند ببرد

دولت هند به گوگل اجازه نمی دهد تا نمای خیابان ها و جاده های این کشور را در Street View جای دهد. وزارت کشور هند اجازه ورود خودروهای مجهز به تصویر برداری ۳۶۰ درجه را به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

دولت هند به گوگل اجازه نمی دهد تا نمای خیابان ها و جاده های این کشور را در Street View جای دهد. وزارت کشور هند اجازه ورود خودروهای مجهز به تصویر برداری ۳۶۰ درجه را به خاک خود نداده و بیان نموده در هنگام ثبت تصاویر خیابان ها، ممکن است مواردی ضبط شوند که برای امنیت ملی هند خطرساز گردند.

غول جستجو برای ثبت تصاویر Street View از خودروهای مخصوصی استفاده می کند که به دوربین های ۳۶۰ درجه با کیفیت بالا مجهز شده اند.

یکی از نشریات محلی در خصوص عدم اجازه دولت هند به گوگل می نویسد: «ملاحضات امنیتی فوق العاده ای در خصوص چنین تصویر برداری هایی از مکان های عمومی وجود دارد چرا که در سال ۲۰۰۸ و در پی حمله تروریستی به بمبئی، تصاویری به شکل گسترده از سوی شخصی با هویت پاکستانی-آمریکایی به نام دیوید کولمن به ثبت رسیده بود.»

هند تنها کشوری نیست که در این راستا دست رد به سینه گوگل زده است. در سال ۲۰۱۰ کشور اتریش هم مانع از تلاش گوگل برای تصویر برداری از خیابان های این کشور شد چرا که شهروندان با وجود خودروهایی که به شکل دائم مشغول تصویر برداری از خیابان ها بودند، احساس راحتی نمی کردند. دولت اتریش البته در سال ۲۰۱۱ این محدودیت را برای گوگل برداشت اما اهالی مانتین ویو دیگر علاقه ای به مجهز کردن نقشه خیابان های این کشور به ویژگی Street View نشان ندادند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی