ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییر عنوان «خدمات ارزش افزوده» روی قبوض مشترکان دائمی همراه اول

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اپراتور اول ارتباطی طی پیامکی به مشترکان دائمی خود اعلام کرده «از این دوره در صورتحساب عنوان ارزش افزوده به خدمات مبتنی بر محتوا تغییر یافته است». خدمات ارزش افزوده به پیامک‌ ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اپراتور اول ارتباطی طی پیامکی به مشترکان دائمی خود اعلام کرده «از این دوره در صورتحساب عنوان ارزش افزوده به خدمات مبتنی بر محتوا تغییر یافته است». خدمات ارزش افزوده به پیامک‌ هایی گفته می شد که محتوای پولی را به دست مشترکان موبایل می‌ رسانند، اما اغلب مردم از آنها به عنوان پیامک تبلیغاتی نام می‌ برند. این در حالی است که در واقعیت پیامک‌ های انبوه و تبلیغاتی، با پیامک‌ های ارزش‌ افزوده تفاوت دارند.

تفاوت اصلی این دو از رایگان بودن پیامک‌ های تبلیغاتی و هزینه‌ بردار بودن پیامک‌ های ارزش‌ افزوده نشأت می‌ گیرد؛ پیامک های ارزش افزوده که حالا نام خدمات مبتنی بر محتوا به خود گرفته اند، عمدتاً در قالب مسابقه یا ارائه ی خدمات و اطلاعات به مشترکان ارائه می‌ شوند.

گفتنی است این تغییر عنوان پس از آن صورت می گیرد که نام قبلی آن یعنی خدمات ارزش افزوده پیرامون ماهیت این خدمات و هزینه ای که بابتش روی قبوض تلفن همراه ثبت می شد باعث برخی شبهات شده بود و ظاهراً تغییر یاد شده با هدف شفاف سازی بیشتر از ماهیت محتوایی آن صورت گرفته است که توسط شرکت های ارائه دهنده ی محتوا صورت می گیرد و کار نظارت بر عملکرد آنها نیز طبق دستور شورای عالی فضای مجازی بر عهده ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، نه اپراتورها.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی