ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویترز: سرویس استریم موسیقی آمازون در پاییز امسال شروع به کار می کند

بار دیگر گفته می شود که آمازون تصمیم دارد سرویسی برای رقابت با «اسپاتیفای» ارائه دهد و اکنون منبع این خبر، «رویترز» است. خبرگزاری مذکور بیان می کند که آمازون هم می خواهد سرویسی برای مشترکین با پرداخت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

بار دیگر گفته می شود که آمازون تصمیم دارد سرویسی برای رقابت با «اسپاتیفای» ارائه دهد و اکنون منبع این خبر، «رویترز» است. خبرگزاری مذکور بیان می کند که آمازون هم می خواهد سرویسی برای مشترکین با پرداخت ماهانه ی ۹.۹۹ دلار ارائه دهد تا کاربران آن بتوانند به استریم موسیقی مورد علاقه شان بپردازند.

اینطور که بیان گشته، سرویس مورد نظر که هنوز نامش مشخص نیست، در پاییز امسال از راه خواهد رسید و شرکت مورد اشاره در حال حاضر مشغول آماده سازی خود برای رونمایی از آن است. محصول جدید آمازون رقیبی خواهد بود برای اسپاتیفای، اپل موزیک، گوگل پلی موزیک و دیگر سرویس های کمتر شناخته شده استریم موسیقی با پرداخت حق اشتراک ماهانه.

لازم به اشاره است که آمازون در حال حاضر سرویس مشابهی دارد که از آن با نام «Prime Music» یاد می شود. مشکل اینجاست که این سرویس به صورت جداگانه در اختیار کاربران نیست و جزیی از یک پکیج کامل به شمار می رود که آمازون آن را در قابل پرداخت مبلغی از سوی کاربران، در اختیار آنها قرار می دهد.

رویتزر گزارش می دهد که سرویس استریم موسیقی آمازون بر خلاف Prime Music، کاملاً مستقل خواهد بود و بر همین اساس، کاربرانی که نمی خواهند از سایر خدمات آمازون بهره گیرند، می توانند به سادگی صرفاً با پرداخت حق اشتراک ماهانه، به سرویس استریم موسیقی دست پیدا کنند.

به نظر می رسد که هدف آمازون از ارائه سرویس استریم موسیقی، ارائه پکیجی کامل تر به خریداران «اکو» است؛ اسپیکری که مجهز به دستیار صوتی الکسا بوده و می تواند با دریافت فرامین صوتی، به انجام درخواست های کاربران بپردازد. حال همین اسپیکر به واسطه سرویس تازه، می تواند با یکپارچگی بالاتری در خدمت کاربر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی