ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی بازی مبارزه ای Injustice 2 منتشر شد [تماشا کنید]

چند روز پیش بود که کمپانی برادران وارنر و استودیوی NetherRealm (سازنده سری بازی Mortal Kombat) از نسخه دوم سری بازی Injustice رونمایی کردند. Injustice 2 قرار است دنباله ای باشد بر بازی Injustice: The ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

چند روز پیش بود که کمپانی برادران وارنر و استودیوی NetherRealm (سازنده سری بازی Mortal Kombat) از نسخه دوم سری بازی Injustice رونمایی کردند. Injustice 2 قرار است دنباله ای باشد بر بازی Injustice: The Gods Among Us که در سال 2013 عرضه شده بود و یکبار دیگر بر نبرد میان شخصیت های کمیک های کمپانی DC متمرکز است.

همانطور که سازندگان بازی وعده داده بودند، امروز بالاخره تریلری از گیم پلی Injustice 2 منتشر شده که بسیاری از کاراکترهای حاضر در بازی و شیوه مبارزات آنها را نمایش می دهد. از جمله شخصیت های حاضر در تریلر جدید می توان Gorilla Grodd ،Atrocitus، سوپرگرل، آکوامن و البته بتمن و سوپرمن اشاره نمود.

در تریلر رونمایی از گیم پلی بازی، برخی از حرکات قدرتی (Super Moves) کاراکترهای مختلف به چشم می خورد، برای مثال می توان دید که بتمن به کمک هواپیمای خود، به سوپرمن تیراندازی می کند یا آکوامن، Gorilla Grodd را در دهان یک کوسه عظیم الجثه جای می دهد.

3076737-b3

همانند تریلر رونمایی از بازی، در این نمایش می بینیم که برخی از شخصیت ها، نوعی زره به تن خود می کنند اما هنوز معلوم نیست که عملکرد این زره ها چگونه است و آیا تاثیری در گیم پلی دارد یا صرفاً به لباس های مختلف هر شخصیت و امکان شخصی سازی آنها اشاره می نماید. مضاف بر این، همچنان امکان تغییر نقشه بازی با استفاده از حرکاتی خاص وجود دارد و می بینیم که سوپرگرل در بخشی از تریلر، به وسط یک مونوریل فرستاده می شود.

همانطور که از حالا می توان حدس زد و اد بون (کارگردان بازی) هم تایید نموده، Injustice 2 شخصیت های به مراتب بیشتری را نسبت به نسخه اول در خود جای خواهد داد. اد بون می گوید که اکثر شخصیت های جای گرفته در بازی، براساس بازخورد مخاطبان انتخاب شده اند و NetherRealm همیشه به درخواست طرفداران خود گوش می دهد. وی همچنین افزوده باید منتظر نمایش های بیشتری در E3 2016 باشیم.

Injustice 2 کماکان تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما در سال 2017 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. تریلر رونمایی از گیم پلی بازی نیز در پایین قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahmad_basirat
    ahmad_basirat | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    م

    • ahmad_basirat
      ahmad_basirat | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

      ببخشید دستم خورد :|

مطالب پیشنهادی