ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش دو برابری کروم کست گوگل در مقایسه با اپل تی وی در سه ماهه نخست ۲۰۱۶

بر اساس گزارشی تازه، دستگاه استریم کروم کست شرکت گوگل در سه ماهه ی نخست سال جاری میلادی با اختلافی فاحش اپل تی وی را پشت سر گذاشته است. گوگل ظرف سه ماهه ی نخست ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

بر اساس گزارشی تازه، دستگاه استریم کروم کست شرکت گوگل در سه ماهه ی نخست سال جاری میلادی با اختلافی فاحش اپل تی وی را پشت سر گذاشته است.

گوگل ظرف سه ماهه ی نخست امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه کروم کست فروخته و در مقابل، اپل تنها به فروش یک میلیون و هفتصد هزار دستگاه اپل تی وی بسنده کرده است. این آمار ها بر اساس تجزیه و تحلیل های شرکت آماری IHS به دست آمده اند که در آخرین گزارش آن ادعا شده بود اختلاف قیمت این دو دستگاه به فروش بالای کروم کست کمک کرده است. قیمت خرده فروشی کروم کست تنها ۳۵ دلار است در حالی که قیمت خرده فروشی اپل تی وی از ۱۴۹ دلار شروع می شود.

در گزارش IHS ادعا شده این اولین باری است که کروم کست اپل تی وی را پشت سر گذاشته، اما گزارش های قبلی نشان از آن دارند که کروم کست از سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۵ در صدر جدول فروش قرار داشته است.

در گزارش دیگری از سوی یک مؤسسه ی تحلیلی به نام Strategy Analytics در نوامبر ۲۰۱۵ ادعا شده بود گوگل ۳۵ درصد از بازار دستگاه های استریم دیجیتال را به خود اختصاص داده است، در حالی که گزارش دیگری از سوی یک شرکت تحقیقات بازار به نام Park Associates در اواخر سال ۲۰۱۴ اظهار داشته بود ۴۶ درصد دستگاه های استریم دیجیتال خریداری شده در سال ۲۰۱۴ در آمریکا Roku بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی