ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معاون وزیر ارتباطات: ۸۰ درصد اقتصاد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر دوش ۲۰ درصد جمعیت است

دكتر براری، معاون دولت، مجلس و استان‌ های وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ی شورای اداری استان اردبيل گفته است: «در حال حاضر ظرفيت بازار ICT كشور از ۲۱ هزار ميليارد تومان به ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

دکتر براری، معاون دولت، مجلس و استان‌ های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه ی شورای اداری استان اردبیل گفته است: «در حال حاضر ظرفیت بازار ICT کشور از ۲۱ هزار میلیارد تومان به ۳۹ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که پیش‌ بینی می شود در برنامه ی ششم توسعه این ظرفیت تا ۳ برابر افزایش یابد».

وی با اشاره به درآمدزایی در حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرده است: «۸۰ درصد اقتصاد در حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال حاضر توسط ۲۰ درصد جمعیت اداره می شود به طوری که بخش اعظمی از این اقتصاد در اختیار شرکت‌ های کوچکی بوده که در استان‌ هایی بزرگ همچون تهران فعالیت می کنند و این شرکت‌ ها بیشترین ارزش افزوده را دارند».

معاون دولت، مجلس و استان‌ های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با قلمداد کردن «پویایی» به عنوان یکی از شاخصه های اقتصاد کشور تصریح کرده است:‌ «این پویایی به دلیل وجود ۳ رکن اصلی اقتصاد اعم از نیروی انسانی، زیرساخت‌ ها و بازار بوده که سبب شده {اقتصاد ما} به جذاب‌ ترین اقتصاد ها تبدیل شود اما با این وجود این ارکان به شکل متوازن بکارگیری نشده‌ اند و در چنین شرایطی ضروری است تا دانش‌ آموختگان به عنوان کارآفرین پرورش یافته و در این حیطه فعالیت کنند».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shahab
    shahab | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    الان یه کاری میکنن 99درصد کاذهی بیوفته رو دوش 1 درصد کشور که اونم دولتیان بعد 38 سال تلاش میکنن تا خصوص کنن ولی نمی تونن . والا :-))

    • shahab
      shahab | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

      کاذهی=کارها

مطالب پیشنهادی