ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک Toughpad FZ-A2 را معرفی کرد؛ تبلتی ۱۰ اینچی برای کسب و کارها

پاناسونیک از یک تبلت مقاوم به نام Toughpad FZ-A2 پرده برداشته که به سیستم عامل اندروید مجهز است و از نمایشگری ۱۰.۱ اینچی بهره می برد. شرکت سازنده خبر می دهد که این محصول برای کاربران ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

پاناسونیک از یک تبلت مقاوم به نام Toughpad FZ-A2 پرده برداشته که به سیستم عامل اندروید مجهز است و از نمایشگری ۱۰.۱ اینچی بهره می برد.

شرکت سازنده خبر می دهد که این محصول برای کاربران عادی تهیه نشده و آن را همراه مناسبی برای کارکنان می داند. بدنه دستگاه از جنس منیزیم بوده و پاناسونیک خبر می دهد که تا فاصله ۱.۲ متر، در برابر سقوط نیز از خود مقاومت نشان می دهد. محصول مورد اشاره همچنین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

نمایشگر دستگاه از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل برخوردار است و از آنجایی که Toughpad برای کارمندان صنایع مختلف توسعه داده شده، پاناسونیک وعده می دهد که درخشش نمایشگر آن به ۸۰۰ نیت می رسد؛ رقمی که برای کار کردن با این دستگاه زیر نور خورشید مناسب به نظر می رسد. از طرف دیگر کاربر می تواند با داشتن دستکش بر دست، از آن استفاده کند.

چیپست تبلت مورد بحث اما Atom x5 Z8550 از اینتل بوده که یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس پردازشی ۱.۴۴ گیگاهرتز را در خود جای داده است. رم دستگاه نیز چهار گیگابایت انتخاب شده و حافظه داخلی نیز ۳۲ گیگابایت از نوع قابل افزایش با کارت های جانبی است. این تبلت مقاوم، قدرتمند و تجاری از وزن و ضخامت قابل قبولی هم بهره می برد. ضخامتش به ۱۶.۴ میلیمتر می رسد و وزنش هم ۸۸۰ گرم است.

پاناسونیک نسخه ششم از سیستم عامل اندروید را برای تبلت خود برگزیده که البته ویژگی های امنیتی خاصی هم به آن افزوده شده است. از سوی دیگر، پورت دستگاه از نوع USB-C بوده که از استاندارد USB 3.1 بهره می برد. این پورت به پروتکل OTG نیز مجهز است و برهمین اساس می توان از آن برای شارژ کردن دیگر دستگاه ها نیز بهره گرفت.

کسب و کارها همچنین می توانند تبلت مورد اشاره را به صورت سفارشی شده دریافت کنند. در این حالت بارکدخوان، کارتخوان هوشمند و اتصال 4G قابل انتخاب هستند. پاناسونیک این تبلت را در ماه جولای با قیمت ۹۳۹ پوند عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی