ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Scalebound هم راه خود را به پلتفرم پی سی باز کرد؛ از بخش Co-Op آن رونمایی شد [تماشا کنید]

پس از معرفی انحصاری های اکس باکس وان برای ویندوز 10، پیشبینی می شد که مایکروسافت این راه را برای عناوین دیگر خود ادامه دهد. امشب و در جریان کنفرانس این شرکت، دیگر به یقین ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۲۹

پس از معرفی انحصاری های اکس باکس وان برای ویندوز 10، پیشبینی می شد که مایکروسافت این راه را برای عناوین دیگر خود ادامه دهد. امشب و در جریان کنفرانس این شرکت، دیگر به یقین رسیدیم که دوران همگام سازی بازی های اکس باکس وان و ویندوز 10 فرا رسیده است.

آن ها که ابتدای رویداد خود با تایید انتشار گیرز آف وار 4 و فورزا هورایزن 3 برای پی سی سالن را به وجد آورند، پس از رونمایی از بخش Co-Op عنوان مورد انتظار Scalebound، اعلام کردند که این عنوان هم روی ویندوز 10 انتشار یافته و از Xbox Play Anywhere پشتیبانی می کند.

همان طور که می دانید، به واسطه این قابلیت بازیکنان می توانند با خرید بازی ها در اکس باکس وان، آن را بدون هیچ گونه هزینه اضافه ای روی ویندوز 10 هم انجام دهند. حتی سیو ها و اچیومنت ها بین دو پلتفرم هم به اشتراک گذاشته خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر اسکیل باند که توسط استودیو پلاتینوم گیمز ساخته شده و کارگردانی آن را کامیا، سازنده دویل می کرای و بایونتا، برعهده دارد، سال آینده انتشار می یابد. تریلر گیم پلی جدید این بازی را می توانید در ادامه مشاهده کنید. در تریلر شخصیت اصلی با کاراکتری دیگر به جنگ یکی از بزرگترین باس های بازی می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی