ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند آنر 5A رسما معرفی شد

هوآوی امسال تلفن های هوشمند متعددی را رونمایی کرد و آنر هم که برند متعلق به آن محسوب می شود به همین ترتیب است. اوایل امسال اسمارت فون های آنر 5C و آنر V8 از سوی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

هوآوی امسال تلفن های هوشمند متعددی را رونمایی کرد و آنر هم که برند متعلق به آن محسوب می شود به همین ترتیب است. اوایل امسال اسمارت فون های آنر 5C و آنر V8 از سوی این برند معرفی شدند و آنطور که پیشتر اعلام گردید، بنا بود موبایل آنر 5A هم روز گذشته معرفی شود.

حالا با یک روز تاخیر این شرکت به وعده خود وفا کرده و تلفن هوشمند مورد بحث را با امکاناتی که پیشتر لو رفته بود معرفی نمود. در ادامه با ما باشید تا نگاهی به قابلیت ها و امکانات این تلفن هوشمند بیاندازیم.

آنر 5A یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS  با رزلوشن 720p دارد و از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می گیرد که البته با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقاست.

این اسمارت فون توان پردازشی اش را از اسنپدراگون 617 یا 620 (بسته به مدل) تامین می کند که به ترتیب پردازنده های گرافیکی آدرنو 405 یا Mali 450 را همراه خواهند داشت. یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی نیز در دل این گجت جای گرفته و دو درگاه سیم کارت روی بدنه آن خودنمایی می کنند.

دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی است (با گشودگی دهانه لنز f/2.0) و یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم در قسمت جلوی بدنه تعبیه شده که برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری به کار می رود.

از قبل اندروید 6.0 مارشملو روی این موبایل بارگذاری شده که به رابط کاربری شرکت سازنده موسوم به Emotion UI 4.1 مزین گردیده. آنر 5A از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند و همانطور که در تصاویر خواهید دید طرحی بسیار زیبا در پنل پشتی بدنه آن کار شده است. گفتنی است ابعاد این موبایل برابر با 154.3 در 77.1 در 8.45 میلی متر عنوان گردیده است و وزن آن نیز از 168 گرم تجاوز نمی کند.

در مورد طراحی دستگاه هم باید بگوییم که شرکت سازنده تلاش داشته تا حد ممکن سادگی آن را حفظ نماید که البته این مساله به هیچ وجه بد نیست. کلیه دکمه های فیزیکی دستگاه در سمت راست بدنه آن تعبیه شده  اند و لوگوی آنر هم زیر نمایشگر خودنمایی می کند.

این موبایل در رنگ های آبی، سفید و طلایی عرضه می گردد و قیمت تعیین شده برای آن 106 دلار در چین است. البته اضافه نماییم بسته به اپراتوری که دستگاه را عرضه می کند، قیمت آن متغیر بوده و ممکن است تا 121 دلار هم بالا برود.

Huawei-Honor-5A_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soheil
    soheil | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    خیلی خیلی خیلی زشته ...
    از آنر بعید بود تلفنی به این زشتی بزنه ...

  • RZ@
    RZ@ | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    چقدر خوب و با امکانات و ارزون .....کااااش اران هم با این قیمت بیاد

مطالب پیشنهادی