ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس اپل موزیک حالا 15 میلیون مشترک دارد

در حالی که کمتر از یک سال از شروع به کار سرویس اپل موزیک می گذرد، اهالی کوپرتینو اعلام نموده اند که تعداد مشترکین این سرویس از مرز 15 میلیون نفر عبور کرده؛ یعنی به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۲۷

در حالی که کمتر از یک سال از شروع به کار سرویس اپل موزیک می گذرد، اهالی کوپرتینو اعلام نموده اند که تعداد مشترکین این سرویس از مرز 15 میلیون نفر عبور کرده؛ یعنی به اندازه نصف تعداد مشترکین اپلیکیشن محبوب اسپاتیفای که اصلی ترین رقیب اپل موزیک به حساب می آید.

مدیر اجرایی اپل، «ادی کیو» (Eddy Cue) ضمن اعلام این خبر طی کنفرانس WWDC امسال، از نسخه ارتقایافته اپلیکیشن اپل موزیک رونمایی کرد که به صورت تمام و کمال، از نو طراحی شده و قابلیت های بیشتری در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

طی نطق اصلی مراسم WWDC امسال، اپل تصاویری از این اپلیکیشن بهبودیافته را به نمایش درآورد. اپلیکیشن جدید قرار است امکاناتی مانند افزودن موزیک های دانلودی به بخش «اخیراً افزوده شده» (Recently Added) را بهبود ببخشد که جدیدترین آلبوم ها، موزیک ها و پلی لیست ها را در خود جای می دهد.

موزیک پلیر اپلیکیشن، حالا از قابلیت نمایش متن ترانه ها بهره می برد و از سوی دیگر، ویژگی جدیدی به نام «Connect»، ارتباط میان هنرمندان و شنوندگان را بهبود بخشیده و در بخشی به نام «For You» (برای شما) ترک های موسیقی متناسب با سلیقه هر مخاطب به نمایش در می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی