ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس اپ قابلیت نقل قول کردن را به نسخه ی بتا اضافه کرد

بر اساس نسخه ی بتا که اخیراً از واتس اپ منتشر شده، به نظر می رسد این اپلیکیشن قصد دارد قابلیت نقل قول کردن گفتگوهای پیشین کاربران را در نسخه های آینده فراهم کند. این ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

بر اساس نسخه ی بتا که اخیراً از واتس اپ منتشر شده، به نظر می رسد این اپلیکیشن قصد دارد قابلیت نقل قول کردن گفتگوهای پیشین کاربران را در نسخه های آینده فراهم کند. این در حالی است که واتسپ با وجود در اختیار داشتن بالاترین تعداد کاربران در نوع خود، اپلیکیشن بسیار مینیمالی به حساب می آید و کمتر اضافه شدن ویژگی های متفاوت و تغییرات قابل توجه را در آن شاهد هستیم.

اما ویژگی نقل قول کردن به نسخه ی بتای ورژن 2.16.118 اضافه شده و برای استفاده از آن لازم است انگشت خود را روی پیغامی که می خواهید آن را نقل قول کنید نگاه دارید. در این حالت علاوه بر گزینه های معمول مثل کپی، پاک کردن و فوروارد، یک فلش خمیده نیز ظاهر خواهد شد که در صورت انتخاب آن، پیغام مورد نظر به پیام شما الصاق می گردد.

whapp-quote-beta-840x472

هرچند این قابلیت در حال حاضر به گفتگوهای دو نفره اختصاص دارد، اما مزیت اصلی آن در گروه ها خواهد بود چرا که پیگیری بحث ها را ساده تر می کند. فیسبوک نیز اخیراً ویژگی های متنوعی را از جمله اموجی های جدید به اپلیکیشن مسنجر خود اضافه کرده بود و بر همین اساس تعجبی ندارد که واتس اپ نیز تلاش می کند از قافله عقب نماند.

البته باید توجه داشته باشید که امتحان کردن قابلیت های  جدید در نسخه ی بتا الزاماً به معنای اضافه شدن آنها به نسخه ی نهایی و اصلی نخواهد بود، اما با توجه به کاربردی بودن این ویژگی، به نظر نمی رسد مشکلی سر راه عرضه ی نهایی آن به کاربران وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • new
    new | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    این خبر که دیروز گفته بودین بعدشم خیلی وقته این قابلیت اضافه شده اونم به نسخه اصلی از گوگل پلی دانلود کردم

مطالب پیشنهادی