ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس خبری الکترونیک آرتز در E3 2016، دوشنبه 24 خرداد ساعت 00:30 [خاتمه یافت]

کنفرانس امسال الکترونیک آرتز از بدنه E3 خارج شده و نامی مجزا به خود گرفته است. اما EA Play حقیقتا فقط نامی متفاوت دارد و در اصل همان کنفرانس سالانه الکترونیک آرتز در آستانه نمایشگاه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

کنفرانس امسال الکترونیک آرتز از بدنه E3 خارج شده و نامی مجزا به خود گرفته است. اما EA Play حقیقتا فقط نامی متفاوت دارد و در اصل همان کنفرانس سالانه الکترونیک آرتز در آستانه نمایشگاه E3 است که یک روز زودتر از حالت معمول برگزار می شود.

الکترونیک آرتز طی سال های گذشته تکامل را به معنای واقعی تجربه کرد. پس از کسب مقام «بدترین شرکت آمریکایی» از دیدگاه مردم، پس از دو سال متوالی، خروج John Riccitielo و روی کار آمدن اندرو ویلسون، این کمپانی به آرامی مسیر پیشرفت را در پیش گرفت. با تجزیه و تحلیل کنفرانس های سه سال اخیر این شرکت می توان روند رو به رشد جالبی را مشاهده کرد.

ویلسون یک بار دیگر پایه های کمپانی را بر اساس مشتری مداری نهاد و پروژه های جدید از همان لحظات اول به مخاطب نشان داده شدند. فریب خریداران از لیست استراتژی ها خط خورد و نسخه های رایگان متعددی از بازی ها، پیش از عرضه رسمی منتشر شد تا کیفیت بالای محصولات اثبات شود.

امسال اما با تغییر سیاست در نحوه برگزاری کنفرانس خبری و عدم حضور در سالن های اصلی E3، اندرو ویلسون و یاران اش می خواهند محصول نهایی سه سال تلاش خود را به نمایش گذاشته و در سالن های بزرگ در دسترس مردم قرار دهند.

حال در انتظار نمایش خیره کننده ای از بتلفیلد 1 و تایتانفال 2 هستیم، عناوینی که قرار است به فاصله 3 هفته از یکدیگر عرضه شده و اکتیویژن را احتمالا با منفورترین Call of Duty تاریخ، در موقعیتی سخت قرار دهند. از سوی دیگر، فیفا 17 با موتور فراست بایت ساخته خواهد شد و طرح یکپارچه سازی عناوین این کمپانی در چنین حالتی امکان پذیر خواهد شد.

تا 3 ساعت دیگر، راس 00:30 بامداد، همه چیز آغاز خواهد شد. با دیجیاتو همراه باشید تا در جریان تمام جزئیات این کنفرانس قرار بگیرید.

این صفحه به صورت خودکار به روز رسانی (Refresh) می شود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahdi.asdn
    Mahdi.asdn | ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

    لطفا کنفرانس telltale را هم زنده قرار دهید

مطالب پیشنهادی