ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاسخ غیرمنتظره سیری، امیدها برای افزودن شدن «دارک مُد» به iOS 10 را افزایش می دهد

تعدادی از کاربران سایت AppleInsider ظاهرا به سیری فرمان داده اند تا وضعیت موسوم به دارک مد را روی یک دستگاه بهره مند از iOS فعال نماید و با این پاسخ روبرو شده اند که «متاسفم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

تعدادی از کاربران سایت AppleInsider ظاهرا به سیری فرمان داده اند تا وضعیت موسوم به دارک مد را روی یک دستگاه بهره مند از iOS فعال نماید و با این پاسخ روبرو شده اند که «متاسفم اما نمی توانم این تنظیمات را تغییر دهم». این پاسخ با در نظر داشتن اینکه سیستم عامل مورد بحث هم اکنون فاقد چنین قابلیتی است اندکی عجیب به نظر می آید.

محض اطلاع شما باید بگوییم که به طور معمول وقتی از سیری درخواست می شود که یک قابلیت پشتیبانی نشده را تغییر دهد، پاسخ می دهد «من متوجه نمی شوم». علاوه بر این، اگر دستیار دیجیتال یاد شده قادر به سفارشی سازی امکان مورد نظر کاربر نباشد، درخواست کننده را در مورد محدودیت هایش مطلع کرده و عذرخواهی می کند.

در حال حاضر iOS از دارک مد پشتیبانی نمی کند و نزدیک ترین قابلیت به آن «نایت شیفت» نام دارد که در iOS 9 گنجانده شده است. با این همه، کاربران مک می توانند به تنظیمات خاصی دسترسی پیدا کنند که نوار منو و داک اپلیکیشن ها را از رنگ خاکستری روشن به مشکی تغییر می دهد. در واقع آپشن گرافیکی دارک یا تیره همزمان با ارائه OS X 10.10 Yosemite در سال 2014 بود که به سیستم های مک آمد.

این را هم اضافه نماییم که اپل در گذشته گزینه هایی را برای مشاهده تصویر با روشنایی اندک (از جمله وضعیتی به نام نایت تایم در مپس) را به پلتفرم موبایلی خود آورده بود، اما چنین امکانی را برای تغییر ظاهر و روشنایی کلی سیستم عامل یاد شده در نظر نگرفته بود.

حالا با این کشف انتظار می رود که در جریان کنفرانس امشب چنین قابلیتی نیز معرفی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی