ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار ماه می فاکسکان از کاهش ۲.۱ درصدی سود نسبت به سال گذشته حکایت دارد

شرکت چینی فاکسکان که تولید کننده ی قطعات و اسمبل کننده ی برخی از پیشرفته ترین تلفن های هوشمند جهان از جمله آیفون های اپل به حساب می آید، در گزارش ماه می میلادی به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

شرکت چینی فاکسکان که تولید کننده ی قطعات و اسمبل کننده ی برخی از پیشرفته ترین تلفن های هوشمند جهان از جمله آیفون های اپل به حساب می آید، در گزارش ماه می میلادی به درآمد ۹.۰۶۲ میلیارد دلاری خود اشاره کرده که از کاهش ۲.۱ درصد نسبت به بازه ی مشابه در سال گذشته و ۸.۴ درصد نسبت به ماه پیشین از آن حکایت دارد.

البته لازم است اشاره کنیم که میزان تولید ابزارهای ارتباطی در این مدت کاهشی نداشته و همین موضوع نشان می دهد کاهش فروش برای دیگر محصولات تولیدی این سازنده اتفاق افتاده است. اما در مجموع شرایط فعلی فاکسان چندان مناسب به نظر نمی رسد چرا که این شرکت در ۶ ماه اخیر تنها در فوریه و مارس موفق شده درآمد خود را ۰.۲ و ۰.۴ درصد افزایش دهد و آمار دیگر ماه ها کاهش قابل توجه سود نسبت به سال گذشته را نشان می دهند.

foxo

برای نمونه می توان به آمار دسامبر ۲۰۱۵ اشاره کرد که ۲۰.۵ درصد از همین بازه در سال قبل از آن کمتر بوده و در ماه ژانویه ی ۲۰۱۵ نیز شرکت چینی کاهش ۱۴.۸ درصد را تجربه کرده است. در مجموع ۶ ماه اول سال ۲۰۱۶ نیز درآمد این شرکت ۴۸.۳۴ میلیارد دلار بوده که از کاهش ۵.۶ درصدی نسبت به ۶ ماه اول ۲۰۱۵ حکایت دارد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که مدتی پیش خبر رسید فاکسکان تولید آیفون ۷ را در سه مدل آغاز کرده است، اما بد نیست بدانید که این شرکت تنها تولید کننده ی تلفن های هوشمند اپل نیست و شرکت آمریکایی ساخت محصول خود را بین دو یا سه تولید تقسیم می کند تا در صورت بروز مشکل یا اعتصاب روند عرضه و تقاضای آیفون تحت تاثیر قرار نگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی