ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس با فشار یک دکمه در اپل واچ، می توان با مراکز پلیس یا فوریت های پزشکی تماس حاصل کرد

اپل در مراسم WWDC امروز خود، قابلیت های جدیدی برای اسمات واچ معرفی کرد. گذشته از این که حالا خریداران می توانند وضعیت سلامت خود به کمک اپل واچ بررسی نمایند، سیستم عامل جدید دستگاه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۰

اپل در مراسم WWDC امروز خود، قابلیت های جدیدی برای اسمات واچ معرفی کرد. گذشته از این که حالا خریداران می توانند وضعیت سلامت خود به کمک اپل واچ بررسی نمایند، سیستم عامل جدید دستگاه مورد اشاره، این امکان را فراهم کرده تا به ساده ترین شکل ممکن با مراکز پلیس یا فوریت های پزشکی تماس حاصل شود.

در اپل واچ، دکمه ای در بخش کناری تعبیه شده که با فشردن آن، دستگاه به صورت خودکار با سرویس 911 ایالات متحده یا سرویس های اورژانسی دیگر، بسته به منطقه ای که در آن قرار دارید، ارتباط برقرار می کند.

برای تحقق این امر، لازم است دستگاه کاربر به یک موبایل متصل بوده یا در محدوده مناسب برای دریافت سیگنال یک وای فای قرار داشته باشد. فشردن دکمه سبب می شود تا محلی که کاربر در آن قرار دارد یافته شده و در اختیار اولین اپراتوری قرار داده شود که به تماس پاسخ داده است. ضمناً قابلیت های این دکمه تنها به همین ها محدود نیست و علاوه بر تماس با سرویس های مورد اشاره، پیامکی نیز برای دوستان و آشنایان تان فرستاده خواهد شد.

مضاف بر همه این ها، دکمه مورد بحث برخی از اطلاعات مربوط به هویت شما، مانند نام، سن و تمام مشخصات پزشکی تان را در دسترس سرویس مذکور قرار خواهد داد. این قابلیت قرار است در سیستم عامل WatchOS3 قرار بگیرد که پاییز امسال در دسترس دارندگان ساعت های هوشمند اپل خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی