ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار تصاویر و مشخصات سخت افزاری وان پلاس ۳ پیش از معرفی رسمی

تلفن های هوشمند توسعه یافته از سوی وان پلاس تا کنون با بدنه ای پلاستیکی به بازار عرضه می شدند اما اینک برند چینی تصمیم دارد به زودی موبایل پرچمدار خود را با بدنه ای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

تلفن های هوشمند توسعه یافته از سوی وان پلاس تا کنون با بدنه ای پلاستیکی به بازار عرضه می شدند اما اینک برند چینی تصمیم دارد به زودی موبایل پرچمدار خود را با بدنه ای فلزی به شکل رسمی معرفی کند. اما اندکی پیش از همین رونمایی رسمی، تصاویر و مشخصات سخت افزاری کاملی از این دستگاه به فضای مجازی راه یافته اند.

در تصاویر می توان بدنه فلزی وان پلاس ۳ را مشاهده کرد در حالی که در بخش پشتی، خطوط آنتن همانند آیفون و برخی موبایل های HTC نمایان هستند. در قسمت جلوی دستگاه باز هم مانند نسل قبلی، کلید فیزیکی هوم به کار گرفته شده که میزبان حسگر اثر انگشت نیز شده است.

Ck1Rc3SWYAA7l-1-w800

در کنار این تصاویر، اطلاعات کاملی نیز منتشر شده که خبر از حضور اندروید ۶.۰ در این موبایل می دهد. نمایشگر وان پلاس ۳ هم ۵.۵ اینچ و با رزولوشن تمام اچ دی است. قلب تپنده جدید ترین موبایل وان پلاس نیز اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود.

در این بین، موبایل مورد اشاره دو نسخه خواهد داشت که یکی به ۴ گیگابایت رم و دیگری به ۶ گیگابایت رم مجهز است. حافظه داخلی نیز ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود که گفته می شود نمونه ای که با ۶ گیگابایت رم عرضه می شود، دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

وان پلاس ۳ همچنین میزبان دو سنسور دوربین در پشت و روی خود است. دوربین اصلی دستگاه سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد در حالی که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی انتخاب گشته. باتری آن نیز ظرفیتی برابر با ۳۴۵۰ میلی آمپر دارد و وان پلاس باز هم مانند سال گذشته در موبایل خود از پورت USB-C بهره می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سهیل
    سهیل | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    جلوش شبیه سامسونگ اج هس ، پشتش هم شبیه هواوی میت 7 و HTC هس ... چرااااااا ؟؟؟؟؟؟

  • MAMAD9
    MAMAD9 | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    واقعا قاتل پرچم دارای دیگر شرکت هاس ?

مطالب پیشنهادی