ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با آپدیت جدید اپلیکیشن Photos خود، به رقابت با Google Photos می رود

در حالی که کنفرانس WWDC اپل کماکان در جریان است، دقایقی پیش «کریک فدریگی» (Craig Federighi) به روی صحنه آمد و در کنار بهبودهایی که قرار است در سیستم عامل iOS 10 اعمال شود، خبر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۰

در حالی که کنفرانس WWDC اپل کماکان در جریان است، دقایقی پیش «کریک فدریگی» (Craig Federighi) به روی صحنه آمد و در کنار بهبودهایی که قرار است در سیستم عامل iOS 10 اعمال شود، خبر از عرضه آپدیتی جدید برای اپلیکیشن Photos اهالی کوپرتینو داد که آن را به اپلیکیشنی به مراتب قدرتمندتر و کارآمدتر از سابق تبدیل خواهد کرد.

به نظر می رسد بروزرسانی جدید Photos، پاسخ اپل به گوگل باشد، اما در عین حال نشانه ای هایی از سبک کاری اهالی کوپرتینو و تعهدشان نسبت به امن نگه داشتن اطلاعات کاربران در آن به چشم می خورد. یکی از قابلیت هایی که توسط فدریگی معرفی شد، قابلیت تشخیص چهره بود.

اپلیکیشن جدید Photos می تواند چهره اعضای خانواده یا دوستان را در میان تمام تصاویر مخاطب تشخیص داده و دسترسی سریع به آنها را فراهم آورد. مضاف بر این، اپلیکیشن مورد اشاره از ویژگی جدیدی به نام «خاطرات» (Memories) بهره مند خواهد بود که تصاویر را براساس زمان و مکان دسته بندی می کند. ضمناً Photos در آینده می تواند به صورت خودکار، مونتاژی از تصاویر کاربران به همراه موزیک را نیز تولید نماید. همچنین باید افزود که ورژن مک اپ Photos اکثر این قابلیت ها را دریافت خواهد کرد.

بسیاری از قابلیت هایی که امروز برای اپ Photos معرفی شدند، مطمئناً در نظر کاربران اندرویدی آشنا خواهد بود. برای مثال آن دسته از افرادی که تا به امروز از گوگل فوتوز استفاده نموده باشند، مطمئناً به تشابه میان قابلیت Memories و Collections پی خواهند برد. با این حال، تفاوت در اینجاست که تمام قابلیت های اپلیکیشن اپل، به صورت لوکال روی دستگاه در دسترس خواهند بود و هیچ یک از اطلاعات شخصی کاربران به دست ساکنین کوپرتینو نمی رسد. اپلیکیشن جدید Photos در پاییز امسال روی سیستم عامل های iOS 10 و MacOS Sierra در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mahdi_Zakizadeh_1
    Mahdi_Zakizadeh_1 | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    مراسم به شدت مسخره ای بود. هیچ نوآوری ای نبود همش کپی!

مطالب پیشنهادی