ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه های اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 بازی FIFA 17، از بخش داستانی بی بهره خواهند بود

همانطور که کمی قبل از آغاز رویداد EA Play مطلع شدیم، الکترونیک آرتز برای اولین بار از بخش داستانی عنوان فیفا 17در E3 رونمایی کرد؛ اما The Journey در نسخه های اکس باکس 360 و ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۱:۴۳

همانطور که کمی قبل از آغاز رویداد EA Play مطلع شدیم، الکترونیک آرتز برای اولین بار از بخش داستانی عنوان فیفا 17در E3 رونمایی کرد؛ اما The Journey در نسخه های اکس باکس 360 و پلی استیشن وجود نخواهد داشت.

مدیر این بازی عنوان کرد: «به لطف قدرت بی پایان موتور گرافیکی فراست بایت، بخش Journey خط داستانی سینمایی و جذابی را در فیفا 17 برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای خانگی ارائه می کند. با جرنی تجربه ای منحصر به فرد و واقعی برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای در لیگ برتر انگلیس داشته باشید.»

کنسول های نسل قبلی در توضیحات بالا ذکر نشد، در نتیجه به نظر می رسد برای تجربه خط داستانی الکس هانتر می بایست حتما کنسول نسل هشتم در اختیار داشته باشید.

تریلر به نمایش درآمده در کنفرانس الکترونیک آرتز روایت جوانی به اسم Alex Hunter (الکس هانتر) را نشان می دهد که قصد دارد با تلاش و پرورش استعدادهایش به قله های افتخار لیگ برتر جزیره دست یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی