ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت Play Anywhere برای پلتفرم های مایکروسافت معرفی شد

اکوسیستم مایکروسافت، به مرور مرز بین رایانه های خانگی مجهز به ویندوز 10 و اکس باکس وان را کم رنگ و کم رنگ تر می کند. قابلیت Play Anywhere به بازیکنان اجازه خواهد داد که ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۵

اکوسیستم مایکروسافت، به مرور مرز بین رایانه های خانگی مجهز به ویندوز 10 و اکس باکس وان را کم رنگ و کم رنگ تر می کند. قابلیت Play Anywhere به بازیکنان اجازه خواهد داد که با خرید عناوین انحصاری مایکروسافت روی یکی از این سکو ها، قادر به تجربه ی آن روی تمامی پلتفرم های مایکروسافت باشند.

این قابلیت لحظاتی قبل در جریان کنفرانس E3 سال 2016 مایکروسافت معرفی شد و Gears of War 4 از نخستین عناوینی است که از آن پشتیبانی خواهد کرد. بازیکنان می توانند با خرید این عنوان روی اکس باکس وان، آن را بدون هیچ گونه هزینه اضافه ای روی ویندوز 10 هم بازی کنند. حتی سیو ها و اچیومنت ها بین دو پلتفرم به اشتراک گذاشته خواهند شد.

بازیکنان ویندوز 10 و اکس باکس لایو می توانند در کنار یکدیگر بخش کو آپ گیرز 4 را تجربه کنند و یا به مصاف یکدیگر بروند. هر چند مایکروسافت هنوز ار راهکارش برای بالانس کردن بازی میان بازیکنان مجهز به موس و کیبورد و کنترلر سخنی به میان نیاورده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    پس داریم به دوران اجرای بازی های ایکس باکس روی ویندوز نزدیک میشیم...

مطالب پیشنهادی