ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو M3S را به عنوان جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی مجهز به بدنه ی فلزی معرفی کرد

میزو پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد امروز از تلفن هوشمند جدیدی پرده بردارد و حالا با فرا رسیدن تاریخ موعود، ویژگی های محصول جدید اعلام شده است، تلفن هوشمند اقتصادی که پیشتر تصور می شد Meizu ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

میزو پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد امروز از تلفن هوشمند جدیدی پرده بردارد و حالا با فرا رسیدن تاریخ موعود، ویژگی های محصول جدید اعلام شده است، تلفن هوشمند اقتصادی که پیشتر تصور می شد Meizu M2 Metal  یا M3 Metal نامیده شود اما در نهایت M3S نام گرفته است.

این محصول مثل نسل پیش از خود یعنی M1 Metal از بدنه ی فلزی و نمایشگر ۵ اینچی 2.5D با رزولوشن ۷۲۰ بهره می برد و در ۲ نسخه تولید شده که اولی به ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز است و این میزان در مدل دوم ۳ و ۳۲ گیگابایت خواهد بود.

سازنده برای تلفن هوشمند جدید چیپست ۱.۵ گیگاهرتزی مدیاتک MT6750 را در کنار دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته و از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به امکان استفاده از دو سیم کارت اشاره کرد که البته جایگاه سیم کارت دوم با کارت حافظه (تا ۱۲۸ گیگابایت) مشترک خواهد بود.

نرم افزار این تلفن هوشمند اندروید ۵.۱ است و وظیفه ی تامین انرژی آن به یک باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعت سپرده شده که با توجه به خصوصیات محصول مناسب به نظر می رسد. در مورد طراحی دستگاه نیز باید بگوییم به Meizu M3 شباهت دارد، با این تفاوت که به جای پلاستیک، بدنه ی فلزی مورد استفاده قرار گرفته است.

این تلفن هوشمند ضمناً به دکمه ی Home فیزیکی سازنده موسوم به mBack در زیر نمایشگر مجهز است و ۲ دکمه ی دیگر آن برای خاموش و روشن کردن و کنترل صدا در سمت راست بدنه قرار گرفته اند.

شرکت چینی ۴ رنگ خاکستری، طلایی، نقره ای و صورتی موسوم به رز گلد را برای Meizu M3S در نظر گرفته و تصمیم دارد از هفته ی آینده عرضه ی آن را با قیمت معادل ۱۰۶ دلار برای مدل ۲/۱۶ گیگابایتی و ۱۳۷ دلار برای مدل ۳/۳۲ گیگابایتی آغاز نماید.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر تلفن هوشمند جدید و اقتصادی میزو را مشاهده نمایید.

Meizu-M3S_1

Meizu-M3S_3

Meizu-M3S_2

Meizu-M3S_10

Meizu-M3S_9

Meizu-M3S_8

Meizu-M3S_4

Meizu-M3S_6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • bikar
    bikar | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    حسگر اثرانگشت هم داره!!!!!!!!!!

  • parham
    parham | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    مخلوطی از اپل و سامسونگو اچ تی سی :|||

    • احسان نوروزی
      احسان نوروزی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

      خوب الان هدفت چیبود از این پست اصل قضیه رو ول کردی باز رفتین حاشیه فکر اینو نمیکنین یه گوشی مقرون به صرفه زدن که ارزوی همچین کانفیگی باهمچین قیمتی همین برندهایی که گفتی به دل مشتریاشون گزاشتن،lenovo,xiaomi,meizu,oppo,huawei,umi
      وچند کمپانی دیگر هم محصولاتشون عالی هستن هم قیمتاشون

مطالب پیشنهادی