ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه واقعیت مجازی فال آوت 4 و Doom تایید شد

کمپانی بتسدا در طی کنفرانس برگزار شده در نمایشگاه E3 اعلام کرد به شکل گسترده ای از واقعیت مجازی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. بازی محبوب Fallout 4 سال آینده به عنوان اولین عنوان جهان-باز ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۷:۴۴

کمپانی بتسدا در طی کنفرانس برگزار شده در نمایشگاه E3 اعلام کرد به شکل گسترده ای از واقعیت مجازی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد. بازی محبوب Fallout 4 سال آینده به عنوان اولین عنوان جهان-باز نقش آفرینی اول شخص بزرگ و مورد انتظار برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive منتشر خواهد شد. Pete Hines (پیت هاینز) از بتسدا به شوخی گفت: «اگر بالاخره توانسته اید بر بخش Survival فال آوت 4 فایق بیایید، دیگر نمی توانید!»

علاوه بر این هاینز اذعان کرد نسخه واقعیت مجازی Doom نیز سال آینده عرضه خواهد شد، اما تاریخ انتشار دقیق و یا هدست مربوط به آن اعلام نشد. بتسدا قصد دارد از پیشروان صنعت گیم واقعیت مجازی بوده و عناوین بزرگ و باکیفیتی را برای پلتفرم های مختلف آن توسعه دهد.

این خبر بسیار مهم و هیجان انگیزی است، چرا که هدست های واقعیت مجازی از نبود چند عنوان بزرگ و با ارزش رنج می بردند و سایر سازندگان مشهور از معرفی و یا توسعه بازی های این پلتفرم سخنی به میان نیاورده اند. این بازی بدون شک برای واقعیت مجازی خارق العاده خواهد بود و اگر از هواداران آن باشید صبر زیادی را برایتان آرزومندیم!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی