ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هیوندای اتومبیل های خود را به اکوی آمازون متصل می کند

این روزها تکنولوژی های سرگرمی درون خودرو غالبا یا CarPlay اپل هستند یا Android Auto و این فناوری ها هم در واقع تجربه استفاده از تلفن های هوشمند را به درون خودروها می آورند. سوال اینجاست: ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

این روزها تکنولوژی های سرگرمی درون خودرو غالبا یا CarPlay اپل هستند یا Android Auto و این فناوری ها هم در واقع تجربه استفاده از تلفن های هوشمند را به درون خودروها می آورند.

سوال اینجاست: بعد از این پلتفرم ها به کجا خواهیم رفت؟ هیوندای ظاهرا پاسخی برای این پرسش در آستین دارد و به زودی هم ایده خود را با ما در میان می گذارد.

این شرکت اعلام کرده در آینده نزدیک فناوری نوینی را عرضه می کند که به سیستم تله ماتیک آن موسوم به Blue Link امکان خواهد داد با اکوی آمازون کار کند.

محض اطلاع شما باید بگوییم که اکو عملکردی شبیه به سیری اپل یا کورتانای مایکروسافت دارد با این تفاوت که درون یک استوانه کوچک محصور شده. اپلیکیشن موبایلی Blue Link هیوندای هم به کاربران خود امکان می دهد که صرفا از طریق حرف زدن با الکسا جنبه های مختلفی از خودروی خود را کنترل نمایند (الکسا نام صدایی است که درون اکو قرار دارد).

Motor1 ، همان منبع منتشر کننده این خبر اعلام داشته که هیوندای در ابتدا، فرامین ساده را از این طریق اجرا خواهد کرد که البته هم اکنون نیز با استفاده از اپلیکیشن یاد شده قابل انجام هستند و از آن جمله می توان به قفل کردن درها و استارت زدن ماشین اشاره نمود.

اما در ادامه، قابلیت های آن از این فراتر خواهند رفت و دیگر سیستم های هوشمند را هم شامل می شوند و حتی زمانی که خودروی خود را در محدوده منزلتان پارک کنید، می توانید تنظیمات لازم را روی دستگاه های هوشمند خانگی تان هم انجام دهید.

گفته می شود ظرف چند ماه آینده این یکپارچه سازی صورت خواهد گرفت و برای بهره مندی از آن لازم است که اشتراک Blue Link را دریافت کنید که البته برای این منظور باید ابتدا مبلغ 99 دلار پرداخت شود و بعد از یک سال استفاده از آن کاملا رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی