ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنترلر اکس باکس وان اختصاصی خود را طراحی کنید

کنترلر ها از تاریخ پیدایش کنسول های بازی، از همان دوران اولیه مگناوکس ادیسه، و حتی در ورود کامپیوترهای خانگی به دنیای بازی های ویدیویی یکی از مهم ترین المان های گیمینگ محسوب می شوند. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۹

کنترلر ها از تاریخ پیدایش کنسول های بازی، از همان دوران اولیه مگناوکس ادیسه، و حتی در ورود کامپیوترهای خانگی به دنیای بازی های ویدیویی یکی از مهم ترین المان های گیمینگ محسوب می شوند. اگر قصد خرید کنترلر جدیدی برای کنسولتان داشته باشید، شاید بتوانید از بین ده بیست مدل و رنگ مختلف انتخابی نزدیک به سلیقه تان داشته باشید. اما مایکروسافت از امروز انتخاب های تقریبا نا محدودی در اختیارتان می گذارد.

در طی کنفرانس اختصاصی مایکروسافت در نمایشگاه E3 ردموندی ها قابلیتی به نام Xbox Design Lab را معرفی کردند. با استفاده از این بخش شما می توانید کنترلر اکس باکس وان اختصاصی خود را دقیقا با رنگ و سلیقه دلخواه خود شخصی سازی کنید.

X-Box Slim

این قابلیت تغییر رنگ بدنه، تمامی دکمه ها و جهات حرکتی و حتی حک نمودن اسم بازیکن را برای بازیکنان به ارمغان میاورد. بر اساس گفته های سازندگان با تنوع بسیار بالای این بخش می توانید نزدیک به 8 میلیون کنترلر متفاوت و منحصر به فرد خلق کنید. برای تجربه این امکان جالب می توانید به سایت رسمی اکس باکس مراجعه کنید. البته دسته های طراحی شده از ماه اکتبر سال جاری تولید و برای مشتریان پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza haghani
    reza haghani | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    مگه ایرانم میفرستن ؟

مطالب پیشنهادی