ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و انتشار سه ویدیوی جدید در مورد پلتفرم تانگو

گوگل به تازگی سه ویدئوی جدید را منتشر کرده و تلاش دارد تا از طریق آنها قابلیت ها و کاربردهای گوناگون پلتفرم تانگو را به نمایش درآورد؛ پلتفرمی که تا همین چند وقت پیش از آن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

گوگل به تازگی سه ویدئوی جدید را منتشر کرده و تلاش دارد تا از طریق آنها قابلیت ها و کاربردهای گوناگون پلتفرم تانگو را به نمایش درآورد؛ پلتفرمی که تا همین چند وقت پیش از آن با عنوان «پروژه ی تانگو» یاد میشد. ناگفته نماند که پروژه ی مورد بحث ظرف دو سال گذشته تحت توسعه قرار داشته و تنها همین یک هفته پیش بود که از اولین محصول تجاری مبتنی بر آن رونمایی به عمل آمد، اسمارت فونی با عنوان Phab2 Pro که توسط لنوو به تولید رسیده است.

در این بین باید بگوییم هر چند در گذشته های نه چندان دور و در موبایل های تحت سیمبیان یا گجت های دیگری مثل Nintendo 3DS بازی های واقعیت افزوده نسبتاً ساده ای در دسترس بودند، اما  حالا ظاهراً در مسیری گام بر می داریم که این فناوری، یعنی واقعیت افزوده، به شکلی به مراتب ساده تر و گسترده تر در اختیار ما خواهد بود.

تا به حال در پیرامون تانگو سئوالات بسیاری وجود داشته، اما اکنون شواهد نشان می دهند که گوگل می خواهد ابهامات را از بین برده و رفته رفته به این پرسش ها پاسخی شفاف دهد.

در همین راستا و در ویدئوهایی که اخیراً از جانب اهالی مانتین ویو منتشر شده اند می توان دید به لطف "تانگو" چطور یک اتاق به محلی برای بازی های فکری کودکان بدل می گردد، چگونه جذابیت بازدید از یک موزه دو چندان می شود و یا چطور می توان پیش از خرید دکوراسیون منزل از مناسب بودن شان برای خانه ای که در آن سکونت داریم اطمینان حاصل کرد.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا به تماشای ویدئوهایی بنشینید که در بالا از آنها سخن گفتیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • توروس
    توروس | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

    کجاست ویدئو ما که نمیبینیم

  • بهداد
    بهداد | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    مقدری جان انقدر مثل اطفال همه چیز رو از دریچه گیم نگاه نکنیم ... این پروژه در صورتی که در قسمت نرم افزاری ساپورت خوب براش بوجود بیاد یه انقلاب هست برای طراحان ... هنرمندا... صنایع کوچک و .....

  • مهدی
    مهدی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

    بازم از ویدئو خبری نیستا

مطالب پیشنهادی