ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول Xbox One S معرفی شد؛ عرضه در ماه های مرداد یا شهریور

همانطور که اطلاع دارید کنفرانس مایکروسافت هم اکنون در جریان نمایشگاه E3 2016 در حال برگزاری است. در طی شایعاتی که دیروز حول معرفی مدلی جدیدتر از اکس باکس وان در طی کنفرانس مایکروسافت به ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۶

همانطور که اطلاع دارید کنفرانس مایکروسافت هم اکنون در جریان نمایشگاه E3 2016 در حال برگزاری است. در طی شایعاتی که دیروز حول معرفی مدلی جدیدتر از اکس باکس وان در طی کنفرانس مایکروسافت به بیرون درز کرده بود، این شرکت اقدام به معرفی مدلی جدیدتر از کنسول خود همراه با پسوند S کرد.

اما مزایای این مدل جدیدتر چیست؟ اکس باکس وان اس حالا از ویدئوهایی با کیفیت 4K پشتیبانی کرده و به 2 ترابایت هارد مجهز شده است. همچنین مدل S نسبت به مدل پیشین خود 40 درصد کوچکتر شده و برخلاف قبل به سبب طراحی یک پایه در عرض کنسول، قادر خواهید بود کنسول را به صورت عمودی نیز استفاده کنید.

خبر خوب آن که بر خلاف کوچکتر شدن کنسول، منبع تغذیه آن به درون اکس باکس وان منتقل شده. علاوه بر این کنترلر از نو طراحی شده که از قابلیت های آن می توان به اضافه شدن بافت های انعطاف پذیر در پشت، افزایش محدوده ی بی سیم  و پشتیبانی از بلوتوث اشاره کرد.

اکس باکس وان اس با قیمت 299 دلار در ماه های مرداد یا شهریور عرضه خواهد شد. در ادامه تصاویری از این کنسول قابل مشاهده است.

jpg jpg1 jpg2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • benya
    benya | ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

    قیمت بازی ها چنده؟ همون بازی های ایکس باکس وان معمولیه بازیاش؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی