ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Trials of the Blood Dragon معرفی شد و از همین حالا در دسترس قرار گرفت

اگر به یاد داشته باشید، کمپانی یوبیسافت نسخه ای اسپین-آف تحت عنوان Blood Dragon برای بازی Far Cry 3 عرضه کرد که برخلاف انتظارات، توجه منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کرد و توانست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۰۲:۲۵

اگر به یاد داشته باشید، کمپانی یوبیسافت نسخه ای اسپین-آف تحت عنوان Blood Dragon برای بازی Far Cry 3 عرضه کرد که برخلاف انتظارات، توجه منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کرد و توانست درآمدی مناسب روانه جیب کمپانی ناشر فرانسوی کند.

حالا یوبیسافت طی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2016، از بازی جدید Trials of Blood Dragon رونمایی کرده که گیم پلی سری بازی موتور سواری Trials را با المان های داستانی و طراحی Blood Dragon ترکیب کرده است.

Trials_Fusion_Abyss_DLC__8_-pc-games

همان طور که احتمالاً حدس زده اید، ترکیب این دو عنوان آنقدرها که به نظر می رسد، جالب از آب در نیامده و به نظر می رسد با عنوانی طرف هستیم که بیشتر با اهداف تجاری و تبلیغاتی توسعه یافته تا اینکه براساس ایده ای جذاب توسعه یافته باشد.

با این همه، سورپرایز بزرگ یوبیسافت این بود که Trials of Blood Dragon از همین حالا در دسترس است و نیازی نیست برای تهیه آن، تا فصل پاییز یا هر زمان دیگری صبر کنید. بازی مورد اشاره 15 دلار قیمت دارد و از همین حالا روی کنسول های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و نیز پی سی در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی